Alla inlägg under mars 2007

Av Ida - 31 mars 2007 21:09

Ok, gott folk... det va ju som tänkt att de skulle bli lite fest igår. De vart det inte. Det vart en sju- jävla fest... för vissa. Speciellt för mej. Och allt har jag att skylla på den lilla super- bögen Adam Johansson (Stockholm). Jag kommer in i hans rum runt 9 på kvällen och hör hur han i telefon säger till nån annan på festen vi är på väg till att "Larsdotter har spytt på din dörr, hon har druckit upp hela JD- flaskan. Kom hit å ta rätt på henne, jag orkar inte mer!" Detta var naturligtvis inte sant. MEN alla tyckte tydligen att jag var super cool som "halsat flaskan" och jag ville ju inte göra dom besviken så jag drack som satan... sen är det mycker mycket luddiga bilder jag har från den fredagkvällen, soooom skulle bli en lugn afton med några öl. Aja, men skare va så skare va... tyvärr ä jag inte en av dom. Nu ska jag komma till varför jag är så menlöst värdelös. Idag har jag insett att jag har problem med alkoholen. Jag fick inte ens i mej en öl!! Jag försökte verkligen. Försökte även lite sprittt,men icke. Detta har aldrig någonsin skett, det kan jag på heder och samvete intyga. Jag måste komma ihåg att tillrättavisa mej själv med ett rejält nyp efter jag skrivit klart. Hur som helst...detta skall jag ta lärdom av & från å mä nu ä det en återställare som gäller efter varje whiskeykväll. Pyss å kraaam å rock on /Larsdottri

Av Ida - 30 mars 2007 18:00

Ok, gott folk! Idag ha ja gått på bolaget for the first time i mitt liv. Jag var otroligt nervös & förväntansfull. Dock aningen besviken eftersom man i Munkfors inte får plocka hur man vill utan bestämma sig först å sedan säga det till dom i kassan vad man önskar. "7 Mariestad & en JD!" Alla i lokalen tittade på mig. "Alla" var mina klasskamrater. Detta skall, som brukligt när man överhuvudtaget på rocklinjen har en anledning att fira, firas ikväll. MEN detta är bara förfesten. Det är lördag som gäller. Hur som helst ska ja gå å spärk nan på bålla nu så håll i hatt´n, å kansk att ja återkom imårarn! R-o-c-k, rock n roll mucic! /Larsdottri

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Skapa flashcards