Alla inlägg under juni 2007

Av Ida - 27 juni 2007 01:13

alltså. ja ha komme på att ja ä jävligt kär. å inte i axl rose utan i en människa! hur fan gör man dårå? ja få återkomma mä de åxå imorn. men ja ha börja på mina erotiska noveller. ja sa ju de. lätt som en plätt!

Av Ida - 26 juni 2007 21:03

alltså,med lite kärlek så gå ingenting. ja tyck de bruka gå bättre å styra mä en fast järnhand. nu ha ja blivit inspirerad av en mycket nära vän till mej. jag ska börja skriva erotiska noveller. de kan ju inte va så svårt. om en karl klarar de, då må väl ja kunna å. hmm, ja få skissa på nåt tills imorn.


kanske man kan värva lite bloggläsare genom å lägga ut lite sånt här. synd att ja inte ha nån inspiration just nu. ja beblandar mej inte me sånt. ja försök å hålla mej ifrån snusk så gött ja kan. ja bry mej som sagt bara om hårdrock... men nu när ja skö börj på skriva erotiska noveller få ja väl ta saken i egna hä-händer å,runke ball å runke-runke balle!


runk å rock on/ Larsdottri

Av Ida - 24 juni 2007 17:09

igår ville ola äntligen träffa mej. de va treevligt. vi hade int setts på länge. micke..ehh ja mena jepson va åxå mä. vi bruka ju kalla han micke vi. aja idag ha ja ingen röst. jobbade hela natten igår å idag. han den andra mä gitarrn ä ju fin. iaf på nära håll (hand- i- hand-nära alltså)


men nu ä ja ledig. tänker ägna den tiden åt att fortsätta älska ola. bara för att dom va så jävla trevli tro ja att ja skö far te stan å köp skivan doms. sen ä ju ola läcker! nästan som Lada. han ä ju åxå gay.


rock out! /Larsdottri

Av Ida - 21 juni 2007 17:10

nu ha ja komme på hur ja skö komma igen. genom å leva efter dessa väl myntade ord som i rätt följd efter varann skapar min just nyvärvda filosofi;

Ju mindre man gör, desto mindre förstör man!


rock on/ Larsdottri

Av Ida - 20 juni 2007 18:50

de va han som va dum å elak. de va han som slog å jag som tog emot. de va han som va ful å nu ä de jag som städa hans jävla dynga. om godhet belönas vill ja jävlar se å helst känna de innan ja tro på´t. MEN ja kommer igen! men hur gör man de då? ja ska fundera på de tills nästa gång. ähh int ä ja bitter. de ä väl bara de att ja hade förväntat mig lite mer av det här livet. lite mer av det som kallas att leva.


de ä ju svårt å leva å va nöjd när livet styrs av så många "måste-göra"... fast egentligen så skiter ja i de. ja gör bara va ja finner nödvändigt. vägen till helvetet är lång så varför inte resa bekvämt? jag skiter i det mesta faktiskt utom hårdrock! rock on/ Larsdottri



Av Ida - 17 juni 2007 18:24

bebappelooola, igår va de feeest! på forsmoträffen. de va gaj å partaj utan dess like. verran fyllde 18. alla va där å de va trevligt å träffa alla man int sett på så länge. på tisda börja ja ärbet på campingen. ahh ni få ursäka,men de vart en hård kväll igår. ja hä ut en bild så...jaa ni se ju själv. de ä ja å jonny. rock on /Larsdottri

Av Ida - 11 juni 2007 15:01

alltså,ja skiter i det mesta fakitskt...utom hårdrock. sweden rock va underbart. svett å fylla å int duscha på en vecka. mer metal kan de ju inte bli. vädre neri södern ha vare brutalt å ja ha inge skinn kvar på kroppen. de försvann. ja vänta på att nån ska komma hem nu. torsda bli en lite jobbig dag. då ska ja på skolan å hämta mina grejjer å sen åka därifrån å aldrig kom tillbak. för ja skö te ume å rocka vidare.


men som sagt,jag skiter i det mesta faktiskt...


rock on!/Larsdottri

...

Av Ida - 1 juni 2007 12:56

Det finns nån, som har mustach, som inte brukar ha det

Å han är min allra bästa vän & det finaste som finns


Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna


 

Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat


 

Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards