Alla inlägg under september 2007

Av Ida - 30 september 2007 20:13

ja somna den natten i tron på att allt var en del i en kärlekshistoria. men de visa sej dagen därpå att jag hade gjort fel, när jag gav dej en gloria. och den stund som jag kände så nära var blott alvedon och dom himelska ben som jag ville förtära dom gick därifrån. och du somna den natten så vaken och drömde om allt som vi kunnat göra. och om någon som vill ge dej värme när allting känns kallt. och nån att beröra. den jävligaste stunden, i livet, var den när du gick. och allt var förlorat. och där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick vad jag hade förstorat. så kom änglar och ta mej till honom för snart brinner ett hjärta för honom nån annanstans.


här sitter jag baddar såren med salt, de går ÅT HELVETE ME ALLT!

Av Ida - 30 september 2007 20:01





jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt,

jag är så trött på alla mail och koder
jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder
jag får en doft av sommarens sista dagar
när vinden blåser in från England


som du sa, det verkar svårt att bli riktigt nöjd,

det är så lätt att fantisera
mina tankar och minnen står mig upp i halsen,

men mycket vill ha mera
jag har kvar av sommaren om du behagar
om du behagar komma hem från England

jag hugger i sten
men jag tror att jag sakta börjar se en kontur
några armar och ben
jag jobbar mig inåt tills jag ser en figur

Av Ida - 30 september 2007 11:27

ida´ ä ja faktiskt beredd å göra vissa uppoffringar för mitt liv. och för en annan som just nu i denna stund känns rätt otacksam. men som den lilla ängel ja ä ska ja låta även herodes va lycklig...eller nåt. ja tänk gö en uppoffring!


tack å hej hårdrocks- pastej!

y.

Av Ida - 29 september 2007 22:25

allt Y gjorde fick mej att känna mej helt jävla levande. allt Y sagt gjorde allt lite bättre. att Y bara fanns, att jag visste att Y fanns, gjorde mej ännu lite tryggare. med Y kunde allt bara vara så rätt. för Y har alltid haft den känslan för när det passar sej. och vad som passar sej. med Y ä man speciell för Y är stark & oberäknelig. men alltid blir de överraskningar. den ena bättre än den andra. de enda man kunde va säker på ä att de alltid skulle va jag.

Y & jag!


de ä de som skiljde Y från alla andra bokstäver på den tiden Y var Y och inte X...


jag saknar Y.

för Y rockade hela min jävla värld, men de visste nog inte Y om...

y...

x.

Av Ida - 29 september 2007 10:39

allt X gör, irriterar mej. ja kan inte hjälpa att allt X säger & gör irriterar mej. allt X gör blir fel. de känns som om X inte tänker sej för ibland. X vågar inte släppa lös. X vågar inte bju på sej själv på de vis ja känner att X nånstans kan. samtidigt kan ja inte bara strunta i X, eftersom ja hoppas på att saker ska ändras. så fort X inte är i närheten ser ja på X på ett helt annat vis, då gillar jag X & få för mej att allt ä bra. men varje gång man ha me X att göra, blir de irritationer. ja förstår att X ha svårt å va sej själv då ja känner så här, men ja vill bara att X ska veta att ja inte vill känna så å att ja hoppas de går över.


ja tro att X skulle behöva rocka av sej lite.

rock on X/ Larsdotter

Av Ida - 28 september 2007 23:33

ida´ha vare den tråkigaste dan på dalkarlså. de e tre rockare kvar på skolan under helgen. ja smakade på lite vin. självjklart, självklart inte på skolans marker. nää, ja gick ut te anner sia vägen såklart. annars kan man ju faktiskt bli relegerad. de e ett tufft å strikt liv här, för å va seriös för en stund. de ä int lätt å hänga mä. man få anstränga sej hårt. fatta ibland int att ja kom in. de finns som ingen tid te å roa sej å bara vaa.


fast de e ju därför ja håll på me de här. rock n roll, de skö ja va skoj. just nu känns de bara jobbigt mä nya människor som man int ha speciellt mke gemensamt mä.


fast de finns en kul här som het annsofie. hon ä rock n roll hon. en rikti cowboy. hon skö bli hårdrock innan de här ä slut. annsofie de e busingen på korte här under... weeejj!


tro vi få dra ut nån kväll i ume. gå som int å sitt mä teoriboken varje kväll. ja tänk börja dejta mä. ha ja aldri gjort. rebecca på bibellinjen skö ordna de åt mej. å ja skit ju i vem som sitt breve, bere de ä fika. så nå skö ja kunna dejta. hur svårt kan de va? de e ju bara å fika å surra om skog & promenader... ;)


aja it´s a hard knocked life for us... men ja ha sett en igelkott idag. gött!

rock on/ Larsdotter

Av Ida - 27 september 2007 15:20

puhh, jobbigt! skönt mä helg. ja ha ont i huvet. ny tag på månda...för de måst ju vända snart, eller hur?

varje människa kommer till en punkt när dom tar till alla medel för att ta tillbaka det dom tycker sig blivit bestulna på, även med våld...och tårar. det är en mänsklig betdrift för jäkulen. jag tar inte till våld, ja klara mej ändå. men de e väl klåån att så fort man ha mä andra människor å göra, då få man ont i huvet!


rock on /Larsdotter


ja kom på en sak nu; de ä jobbigt att förlora nånting, men de e ännu värre att behålla nånting man förlorat... tänk på de gott folk!

Av Ida - 27 september 2007 00:35

vissa personer (some people) ä helt obetalbara!


hmm tänk ni nu, vadå man kan int köpa en människa. men vet ni va ja säg då? -nee de kan man faktiskt inte. men vissa kan man faktiskt int alls köpa... de e skillnad de serru. ja törs till å me påstå att vissa personer ä lite,jaa lite mer värd, än andra. här ä några av dom förutom min betjänt, uppassare, bäste vän, högra hand (hell yeah), hjälpreda, lärare & mästare adam johansson:


*Johan Svärd

-[mannen som en gång i tiden var min livskamrat & gemål. han fick en plats som gitarrist i världens bästa rockband men tackade nej. han hade funnit en viktigare sak här i livet. att bära tunga saker på en flygplats om ja ha förstått de rätt. i norge.]


*Björn Holmström

-[myten som i det tysta vet allt. allt om öl, allt om sprit, allt om vin...]


*Sebastian Thorén

-[legenden som med sin smekande han gör allt till sand han rör vid. en riktig don juan i nöd & lust. dessutom bär han cowboyboots å de tackar man ju aldrig nej till.]



ni rockar vidare

(dock utan mej så vi få se hur fan de går...)

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards