Alla inlägg under januari 2008

Av Ida - 30 januari 2008 19:53

ja ville bara berätta en grej... att när ja ä full ha ja rätt nyligen lagt mej till med en skum grej. ja börjar nämligen skryta om mitt mors vackra utseende & så ljug ja med. ja säg att trots mitt hårda leverne kom ja å se ut lika bra som hon om 30 år... de e int sant! rock on/ Larsdottriskki

:)

Av Ida - 20 januari 2008 19:54

jag gjorde bort mej i taxin, på sebbes knä, på min dörr på internatet, i sängen, på golvet, i adams hand :) men det är min plikt som hårdrockare. men idag må ja mindre bra. rock on! /lillrokki

Av Ida - 17 januari 2008 00:29

först had jag tänkt skriva att allt va så jävla tråkigt. men sen hade en person kommenterat min blogg å allt vart som trevligt igen. anders nilsson. vår gamla elevassistent :) joo då. han var med på den omtalade klassresan till göteborg. anders nilsson. :D


annars tyck ja de händ mest ingenting på den här pingst- skolan. på fredag ska jag in till umeå å bli packad å skämma ut mej, så kanske det finns nånting å tala om sen. då man bodde i junsele fick folk aldrig nog å tala ont om varann. här är det tvärtom.


 nää de e jesus, jag å lite vin på freda. jag menar det!! sebbe är tillbaks från egypten iaf. han luktade sur-kamel å va väldigt fin.


rock on/ Larsdotter

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards