Alla inlägg under februari 2008

Av Ida - 26 februari 2008 20:28

jag funderar väldigt mycke på de här "be & du skall få..."

det enda jag får är ångest....

å nog förstår väl jag att det inte kommer på en gång,

men jag har bett i 5 år, väntat i 7 år, ångrat i 9 år, hoppats i snart 21 år,

& jag har längtat, en evighet.


jag ska vänta till april. sen får vi se. nu ska jag sätta mej med min favoritsysselsättning, tabletter, stickning, en svensk skitfim och en hårdbrömacka. kanske en köpp på de. för nån sprit lär det ju inte serveras på det här stället.


rock on/Larsdottriskki

Av Ida - 17 februari 2008 18:22

innan jul så skrev ja ju om vickan å att han had dött.

de e ju som svårt å smälta. julen passarade helt ogenerat utan vickan å hans buske. de e int konstigt folk bli som bitter. när vickan lämnade sitt jordeliv va de som att en liten bit i mej rasade som samman. fast å andra sidan, jag fick ju veta de då han redan had vöre dö en månad, så de kändes knappt.


men jag tror INTE att han, vickan, hade trott att JAG larsdottri hårdhandskki skulle göra ett sånt väsen av han på min blogg. men om jag ska va ärlig så ä de ju inte vickan ja bry mej om, de e ju de där förbaskade busken me ljusen i december...


rock on!


Av Ida - 17 februari 2008 16:03

ja tyck man få snusa då saker gå ont. ja bli trött. trött på folk, trött på människor, trött på tabletter å på att man int få åka skoter, å på folk som ä kär å på folk som gå bibellinjen å på internet å alla jävlar.


ja ha ett paket digestive som ja fundera på å sprätta. fast mat ä ja int nå förtjust i. de va ju mer förr man gjorde sånt. åt sej te döds. nu få man spela hårdrock te örona gå av å int dö man tå de heller.


de e jobbigt å se allt suddigt, å va yr å trött hela dagarna. sov ä de enda ja ä bra på nu, helt plötsligt. förr va de tvärtom. saker bara förändras hela tin. man hinn som aldrig vänja sej. mitt liv ä lite som tekniken. med undantaget att ja inte vet om de gå så värst framåt.  man bli ju som aldrig nöjd. å andra sidan, ja ha ju mitt digestive om de skulle kännas alltför jävligt.

de e ju sant att man alltid ha röven bak.


 

japp rock on/ Larsdottirii

Av Ida - 15 februari 2008 18:21

alltså, jag planerar att inleda ett förhållande.

men ja ha glömt bort hur man gör.

då ä de lättare å sitta på rummet å vänta.

ja säg som farmor:
"int ä de nan som kom å häls på, å int vell ja att de skö komma nån heller!"


fast jag vill att nån ska komma. helst nån snygg. men i brist på de så få ja väl vänta på na anne. de gå ju som ändå. lite svinn ha ja räknat me, man kan ju som int förvänta sej att allt ser ut som då man va 16... ljuva tider. då hade man iallafall inge begrepp. då kunde man åtminstone drömma sej bort när de började mulna.


nee nu skö ja ägna mej åt mitt största fritidsintresse ( för de lägg man ju te sej då man börj på bli om åren kommen) - sticka socker! för ja kan int na anne. alltså sticka, nå anne. kan bere sticka socker, inte vantar eller så...


rock on /Larsdotter


p.s jag är totalförvirrad idag. åldern ha väl tage ut sin rätt igen antar jag. trots detta kom ja på en sak. de e ju massa bilder på mej här å var på bloggen å nu ska jag försvara detta:


1. Jag är singel

2. Jag är ego

3. Jag lanserar mej själv, dock ej som fotomodell för ja ha svin dålig balans

4. De e ju faktiskt min blogg


Denna bild är från moderatbjudningen ja hade på mitt rum:

Av Ida - 14 februari 2008 16:30

jag vet att ja ä jättetöntig, men de känns som att jag för de första målar upp en felaktig bild av mej själv som värsta bittra människan å för de andra så kunde ja inte hålla mej från att förlöjliga denna dag i kärlekens teckan.


MEN, jag har iallafall en valentine. ja vet inte om de bli så mycke av de men jaa thorén va ju schysst å ställde upp så ja få väl bju te lite då. vi ska dricka folköl å lyssna på mayer. de bruka vi göra annars, så de e ju ett säkert kort.



ska försöka hitta en bild som är till fördel för min valentine. här är han då i all sin prakt. stilig karl. och ikväll, min! å gud så fin han är.

Av Ida - 12 februari 2008 17:48


 

Utan mej kan man släcka solen, plocka ner månen & städa bort stjärnorna. Utan mej behövs dom inte...


:)

rock on

/Larsdotter

Av Ida - 11 februari 2008 21:41

jag är en one man show på två ben minsann. det var det finaste jag hört på hela kvällen. ja va nämligen in i köket nyss å charmade bibeltjejerna mitt i deras beibel-böne-möte. jag råka svära två gånger. dom tyckte ja va kul då åsså skulle dom be för att jag ska sluta med det. det tackar jag för. de va allt jag ville, skriva lite skryt om mej själv! rock on! /Larsdotter

Av Ida - 11 februari 2008 19:57

ja ha vare väldigt upptagen senaste tiden. på 4 dagar ha ja hatt 6 spelningar. ja ha vöre i kittelfjäll å spela på afterski. kanonskoj. gubbarna i mitt band är ju röjiga som satan. idag däremot är de int lika röjigt. jag försökte mej nämligen på backen i fjällen. ja fick ont överallt. ja snubbla på snowboarden å fick en stav i hakan. de kan ha varit så att jag fick hybris å sånt.


idag ha sebbe slavat som fan för mej. jag har fått en känsla om att han kan ha ont uppsåt i detta. jag tror nämligen att han vill hångla med mej. å jaa... det kan han väl få om jag är full. peter säll ska komma å hälsa på oss i helgen! :D det lär bli en upplevelse. uuuu jag svettas. jag ska duscha nu. rock on!/ Larsdotter


p.s jag har svinmycke feber så sebbe toffla int i onödan.


p.s II jag ska sluta svära för annars finns de risk att djävulen kom å ta mej!

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Skapa flashcards