Alla inlägg under april 2008

Av Ida - 16 april 2008 18:27

the smell of your skin lingers on me now.

your probably on your flight back to your hometown.

i need some shelter of my own fucking protection baby.


man kanske skulle offra sina skor för det gröna ljuset. jag är rätt trött på det här. alla har ju svackor, men jag är verkligen trött på musik till döden just nu. ändå kan jag inte ha tyst runt omkring mej. musiken va som knark. har man en gång börjat kan du inte sluta, det blir en ond cirkel. för i det tysta tjuter det ädnå, hur ensamt det än är. men det gröna ljuset har jag hört ska va nåt :P eller, så kan man ju bara gå ut å ta sej en svamp. nu vet jag inte om det är säsong för sånt nu. annars ha ja hört att det åxå kan dämpa både smärta & bekymmer :)


ja rockelirockar med nya tag imorn. sen ska vi ju spela på fredag å det kan ju alltid va nåt..köss/ Larsdotter

Av Ida - 15 april 2008 18:36

det finns inget jag hatar så mycke som å bråka med nån jag gilla. sen ha ja åxå iofs bråkat idag med folk jag inte gilla åxå. men det känns som skitsamm...


!

Av Ida - 14 april 2008 18:43

just nu skulle jag behöva en syster.

alltså här.

inte långt borta.

för man blir trött när inget blir det minsta som man tänkt.

när man inser att man inte är felfri.

när man inser att man har fel.

för inte fan är mitt liv nåt speciellt.

det har det väl aldrig varit.


när fingrarna inte är tillräckligt snabb

& man använder hjärnan istället för hjärtat då får man skylla sej själv.

när man inser att man haft en syster väldigt länge

& som nu inte finns här nåt mer...


"jag har kvar av sommarn om du behagar

om du behagar komma hem från england"


då blir man blir trött.




Av Ida - 10 april 2008 23:17

shit, idag ha de gått lite ont. jag rev ut en kabel ut en dator two times, så allt vart svart å jaggatt skämmes. imårarn hoppas jag på en bättre dag. vi ska spela i lycksele & sova över (ooooo(publikjubel))


hur som helst ä de båd gött å ogött å va tibax i sverige. idag kom ja som på att de int ä så mke me de här livet, man få som mest gå runt å vänta. sen vet man ändå int när de där man vänta på ha kömme, för då ä de redan förbi. se vänt man å vänt igen, åsså gå de runt sånnarn. ja ske slut å vänt.


ja kanske e lite utav en dreamer. i dream my life awaaaay, hejj hejj.

ha som vöre lite små- etrig idag vilket framgår av min oerhört bittra attityd.

de handla nå mest om den där kabeln...


nu ska ja rocka mej i säng. känner på mej att imorn kan bli en stor dag & ett nytt kapitel i mitt liv.


rockelirockii!/ larsdotter

Av Ida - 9 april 2008 23:27

hej. en film jag rekomenderar: "alvin & the chipmunks",


den e jättebra, se den :) dagens bästa faktiskt. man bli...gla.

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards