Alla inlägg under januari 2009

Av Ida - 10 januari 2009 20:28

här sitter jag nu med groggen i högsta hugg. temat för kvällen är "fancy night". livet gör inte riktigt som jag vill. det gör ju faktiskt inte så ont att älska trots allt.


jag skulle kunna ge en sekund av mitt liv för vart ett av hans hjärtslag.

och man kan komma rätt långt på att bara vara.



"där går klara och tindrar som en stjärna för att vara,
med sin fabian få vara och gå hem till varann och älska lite grann som bara kära kan. där ute finns så många långa nätter..."


dagens drink heter molgan & består av:


vodka

koncentrerad tranbärsdricka

koncentrerad lättdryck- äpple

kolsyrat vatten

lime

garnering:

hallon

blåbär

lineskiva


jag vill härmed önska mina medmänniskor en fancy night på olins.


/lillrokki

Av Ida - 3 januari 2009 16:50


jesus bara hänger på korset. och ung kärlek ska va den vackra.

hur mycket ved som än läggs på brasan, så slocknar den ändå till sist.

sekter & hemliga sällskap... å så jag.


Skapa flashcards