Alla inlägg under mars 2009

Av Ida - 29 mars 2009 00:40



when i die i´ll go to heaven because i´ve done my time in hell...

Av Ida - 11 mars 2009 18:10

efter ett års önskad semester, ska jag snart ge mej ut i världen.

i måndags va ja på jobbintervju på carlings.

snart är det dax för intagningsprov.

jag ha inte tagit många toner sen i maj då jag slutade skolan.

jag är mer än rosslig. men nu jävlar, med guds vilja & vaselin...


jag har alltid sagt till alla dumma att jag komemr att klara mej bra i livet ändå, så då måste det ju bli så. man kan ju alltid skylla ifrån sej. dom flesta gör ju det. på gud, eller jesus eller på dålig uppväxt, eller på att hunden åt upp läxorna. jag ska inte skylla ifrån mej. jag är sämst på å ljuga. jag blir rö om örona.


"det finns en tid för allt som sker under himlen

en tid för födelse, en tid för död,
en tid att plantera, en tid att rycka upp 

en tid att dräpa, en tid att läka,
en tid att riva ner, en tid att bygga upp..." 

"...en tid att älska, en tid att hata,
en tid för krig, en tid för fred"

en tid för dej, en tid för mej.


"and isn't it ironic ... don't you think"

/lillrokki

Av Ida - 4 mars 2009 20:59

...å var e alla gästerna?!!

Av Ida - 4 mars 2009 11:52

ikväll ska vi ha fest för maria eftersom det blir hennes sista i skara.

hon flyttar på lörda så då få ja skaffa en ny kompis.

har tränat på morronen å ska senare börja förbereda inför kvällen.

min lägenhetsvän adam johansson har en tendens att dra fram inte bara prylar utan elektroniska prylar. inte nog me att dessa lockar fram skit å skräp å dammråtter, han ta aldrig bort dom. finns inte ens plats för en öl på köksbordet för där har han byggt studio. han kommer att bestaffas efter en straffsats jag skrivit & satt in i en pärm med samma namn. troligen med 2 rappslag eller så få han bju på öl ikväll.


jag å adam har även köpt ett litet minisolarium. jag betalade! :P


bloggen går fruktansvärt frammåt, efter min kupp om att överta bloggvärden med mina helt ointressanta & ovärdiga åsikter samt kommentarer. en smörgåstårta väntar på min mor & far, eftersom dessa 2 alltid ställer upp å läser skitbloggen. föräldrar måste ju sånt.


kvällen kommer att innehålla detta:


-molgan (drinken som jag & maria uppfunnit & även planerar att ta patent på)


-erotiskt tema (detta är adam en stark förespråkare av & kommer därmed att på egen hand få utföra olika moment bla. innehållande leopardstring)


-acdc (trots att det är marias fest är det min playlist som gäller)


-sanning eller konka (helt enkelt eftersom det är ett roligt spel. roligare än monopol om norrköping)


/lillrock

Av Ida - 2 mars 2009 20:45


okej gott folk.

här kommer instruktioner som det bara är för er att följa. på internet lämnar nämligen alla spår efter sej... ta det som ett mindre hot :)

det finns en massa människor som bloggar om absolut ingeting viktigt & tjänar svinmycke pengar på det.

jag gör precis samma sak, men utan att kassera in en massa hundratusen när jag går förbi rutan "GÅ" (monopol)


jag tänkte ta min blogg till toppen & tjäna massor.

dom som hjälper till kommer att bli rikligt belönad med smörgåstårta & möjligen en å annan nubbe på midsommarafton. beroende på hur det går.


så nu gå ni in på min blogg, kommenterar & håller er aktivt uppdaterad.

jag ska nämligen göra ett genidrag & genom miljoner besökare ta bloggen till toppen & tjäna multum...


för att ytterligare locka er, kan jag berätta att de nyss va in en tysk här.

å han tyckte minsann att ja va rolig. hör sen.


tack på förhand!


/lillrokki

Av Ida - 2 mars 2009 20:39

Rövare användes förr i tiden som beteckning på personer som illegalt angrep andra och tog deras ägodelar, företrädesvis när dessa var på resa.

Beteckningen används i modern tid i generell betydelse för någon som på ett icke rättsrådigt sätt tillägnar sig andras ägodelar Till exempel används rövarbaroner som beteckning för samvetslösa "rika" som "lurar" enklare folk på deras pengar eller egendom.


bilden här nedan har absolut med texten att göra.

Av Ida - 2 mars 2009 20:07

hej hojj!

för tillfället inhyser jag tre levande varelser i min apartment.

en är kvinna, hon heter marilyn aka. lady smoke-a-lot.

en är man, han heter sir johansson gris.

& en är adolph.

så nu är det ruschigt. vi bor 2 i varje rum, samt att köket disponeras av samtliga. som kuriosa kan jag även berätta att 1 av dessa fyra leder av feber. luring, ni trodde allt att de va jag å att ja ville be om lite sympati, men de e marilyn som är sjuk. men de smittar inte, för hon e gubbsjuk.


där fick jag till det! :)

adam ska bygga ett skrivbord av driv- ved & pinnar.


det finns män som hatar kvinnor...

sen finns det kvinnor som hatar män...

och det finns jag, som hatar min granne.

en man över medelåldern som varken känner till humor, ungdom eller uppskattning. men värme & pålitlighet tillhör väl det förgångna.

han tycker att jag ska sluta andas. ska jag ta det som ett hot...??

han sa de inte rekt ut, men han ringde på å bråkade om att jag förde liv när jag satt tyst i min stillhet  bloggade. då måste han ju vilja att jag ska sluta me de enda ja gjorde, andades.

galenpanna där ;)


/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards