Alla inlägg under april 2009

Av Ida - 25 april 2009 19:10

tjipp tjopp!


dagens visa: (melodi "en busschaufför)


II:vår adolph gör, vår adolph gör, en massa saker som han inte bör :II

han biter sönder glaögon, å rakhyvlar & skokartong.

vår adolph gör, vår adolph gör, en massa saker som han inte bör.


idag har jag &  in rumskamrat adam stekt ute i solen & löst korsord.

så nu ha ja ont i huvet.

å så va ja på gymmet i 10 minuter.

sen fick jag nog. jag va helt ensam där. alla andra satt ute i solen & stekte, så jag for hem å satt mej på balkongen å drack coca.


adolph han fatta ju ingenting. fram till nu har han haft sönder:

-mina glasögon

-adams rakhyvel

-dragkedjan te min träningsjacka

-marias skor

-mina skor

-ett sudd & 100 pennor

-kablar till adams musikgrejjer

-tapeter

-soffan


vi behöver en liten kort separation idag!

/lillrokki


Av Ida - 24 april 2009 12:54

ibland så saknar jag min mamma.

men det kommer jag aldrig att berätta för nån!!


/lillrokki

Av Ida - 21 april 2009 21:15

lite om framtiden:


idag när jag låt i solariumet kom jag på en grej.

miljön!!

tänker folk på miljön? jag har verkligen asdåligt samvete för att jag inte gjort mer. därför vill jag härmed uppmana samtliga av mina bloggläsare (om det nu finns några såna) att jävlar börja sortera hårdplast å kartong å sån skit. annars kommer ni att bli hemsökt av spöken å monster & backstreet boys i sömnen.


bebisar!!

nu ställer jag ett ultimatum till gud & livet.

om jag nu inte kommer in på nån skola, då kom jag å skaffa bebisar.

 

varför jag går ut med en sån privat grej i min blogg, är för att jag inte vill bli sett som en looser som skaffade bebisar för att förverkliga mej själv eftersom jag är en förlorare & inte har nåt annat å komma med å därför måste skaffa bebisar för att bli nån.


media!!

jag ställer än en gång melodifestivalen mot väggen.

ta ett annat skitprogram, - andra avenyn & jämför det med melodifestivalen. trots att andra aventyn är ett riktigt dåligt program, har jag sett vart enda avsnitt. men av melodifestivelen såg jag inte en deltävling? varför? jo; för att det går på helt vansinniga tider då man är ute & ragglar på krogen, för att hela konceptet schlager har förvandlats till pinsamma hårdrocksband & för att programmet förvandlat var enda gayperson i vårt land till en såkallad "schlagerbög"


nää, där gjorde svt en riktig satsning som drog igång andra avenyn.


nu har jag fått avreagera mej.

tack som fan!

/lillrokki

Av Ida - 20 april 2009 20:49

tjipp tjopp!

det nya på modetapeten är spanska influenser vilket jag ger blanka faaan i.

däremot önskar jag mer av allt att jag kunde få gaga´s hårfärg. men å gå från kålsvart som jag haft sen jag föddes(!!) till typ…vitt, det finns ju inte. dessutom har hon like the coolest brills som nånsin funnits sen john lennon...


har inlinesat med adolph ikväll vilket var en mycket givande matte- hundvalps halvtimme. adolph är för lat för att kuta skara runt. lättsamt för mej som bara kan rulla med. tjipp & tjopp



/lillrokki. <3

Av Ida - 19 april 2009 21:01

jag vill bo i ett varmt land, men stiliga människor & där steve madden- skor var gratis & de va sovmorron varjedag!









gorgeous steve madden shoes













/lillrokki

Av Ida - 12 april 2009 20:55

gla påsk!

i påskhelgen har vi åkt första turen på inlines & de blev då prämiär för adolph.

han sa att han tyckte de va najs. som tur var fanns adam vid vår sida. själv har jag ingen vidare koll på varken armar eller ben vad det gälller sport. men de gick utan vurpa denna gången. förra sommarn ramla jag över ett spårvagnsspår. dom jäklarna sitter ju helt vansinnigt i gatan...


påsken har varit underbar, med go mat & mycke vila.


/lillrokki

Av Ida - 10 april 2009 15:14

tillbringar påsken i norrköping hos min goda vän adam & hans familj.

det börjar bra & har redan gjort nåt som pappa inte kommer att gilla ;D

vi ska ut & åka inlines med adolph idag så han får springa av sej i det vackra vädret.


puss & kraaam

/lillrokki

Av Ida - 9 april 2009 21:15

jaa, jag e ju inte nån lirare virtuoso, men när solen pockar på en dag som denna kan inte ens jag hålla mej från att slå an en ton på min lyra ;)

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards