Alla inlägg under maj 2009

Av Ida - 20 maj 2009 23:26

Av Ida - 20 maj 2009 22:02

jag sitter med ett glas vin.

nån speciell anledning finns de inte.

mer än att adam & jag försöker bli fulla.

vi ska nämligen fira att adam blivit brun.


om inget oförutsett kommer att hända, kanske kvällen slutar med en threesome. 


puss & snusk

/lillrokki


p.s hoppas att min mamma inte vet vad en threesome är, för jag vet att hon brukar va härinne å snoka ;D

Av Ida - 19 maj 2009 15:21

som min underbara bloggläsare ska jag ge dej ett supertips:

vill du få gratis presentkort på KICKS, BODYSHOP, HM & ÅHLENS?

du får verkligen presentkort helt gratis & utan några som helst dolda kostnader & avgifter.


kopiera länken här nedanför och klistra in i adressrutan, bli medlem & sätt igng att samla poäng. hur lätt som helst att tjäna ihop poäng som du sen byter mot presentkort som komemr hemskickad på posten :D

HELT GRATIS!!.. skitbra! gå med du också! 


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=204771

Av Ida - 18 maj 2009 13:06

idag är jag fruktansvärt styrdanssugen.

vore underbart att gå ut på dans med angelica :)

fast jag vet inte om de finns styrdans hemma längre... hmm ;/

/lillrokki


Av Ida - 17 maj 2009 16:03

dom mest mänskliga måste ändå vara hårdrockslegenderna. alla ni som ser ner på knarkande & alkoholiserade rockmusiker, ni skö skämmes tammefan! det e ju för alla er dom gjort det. knarkat för å orka med å supit för å kunna va glad. rolling stones hade varit ett minne i historieböckerna blott för typ…30 år sen om inte keith richards hade offrat sin kropp för mänskligheten & det för vår skull. aerosmith har glömt bort spelorningen ett antal gånger, men herregur, nå ä väl de förlåtligt. dom drog i sej linorna för din skull. axl rose är paranoid för din skull & bon scott dog i sina egna spyor, för din skull.

 

slutasatsen blir då helt sonika: hårdrocksmusikerna är de mest sympatiska människorna på jorden.

dom kan till å med gå på vatten :D


/lillrokki

Av Ida - 16 maj 2009 16:59

folk som är otrevlig på fyllan kan jag förlåta. men jag tänker icke förlåta han som gav solen en gul färg. få så sautans ont i ögona av gult.


i sommar kommer jag att dra igång ett projekt. jag ska med hjälp av en ful vän & en filmkamera & en flaska sprit, ta reda på om man kan supa nån snygg. denna undersökning har gjorts av filip & fredrik, men ja tro inte dom hade tillräckliget fula personer. de gett ju va nån riktigt riktigt onasklig människa. senil brukar alltid ställa upp. fast frågan e om han e tillräckligt rälig.:/


sen funderar ja på  å hypnotisera mej. jag har nämligen tappat bort mitt måttband. maria kommer hit nästa vecka å då ska vi ha temafest. jag tycker vi ska va mumintroll, maria tycker vi ska va pimps and hoes...


puss & kram

/lillrokki <3

Av Ida - 10 maj 2009 13:27

har haft en jättemysig helg med min nya vän idalicious.

igår hade vi homesexparty. de va skoj.

sedan drack vi björndrinkar på olins.

hoppas vi ses snart igen, jag & idalicious :)

 /lillrokki

Av Ida - 8 maj 2009 16:10

om jag nu skulle bli fläbbig innan sommarn så e de faktiskt inte mitt fel.

mitt gymkort ha gått ut, å de e inte mitt fel.

jag som hade jobbat superhårt i flera månader inför beach 2009...

det kan raseras på 3 veckor. de känns som de ha gjort nu.


sen vill jag veta om de e normalt å ha minnesluckor?

de ha jag av filmen: "låt den rätte komma in".

den har blivit så hyllad, å jag tyckte den va skitdålig, alltså måste ja ha en minneslucka på typ 1, 5 timme, så jag missade det som va bra.


små funderingar i en stor hydda av fläsk å skinn.


/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards