Alla inlägg under juni 2009

Av Ida - 14 juni 2009 20:12

nu tar jag sommarsemester från bloggandet. återkommer i början av augusti. det kommer att bli asfränt!


puss & kram!

/lillrokki

Av Ida - 12 juni 2009 20:48

vi tar en öl så vi blir full. du kan va en tonart. tack så mycket.

Av Ida - 3 juni 2009 20:45

tjipp tjipp å häjj!


nu sitter jag i mammas lilla stuga utanför byn & tittar på rent hus.

vikarierar som fröken på skolan för tillfället.

det är kanooon. även om man få ta ungarna i örona ibland.

saknar väl inte skara alltför mke.

men efter att ha haft med ungar & göra känner jag lite att de inte e min grej, även om de e skoj på jobbet & dom är ju underbart roliga. :D


dom flesta här hemma går med antingen babismage eller barnvagn å jag blir nervös. jag backar två steg. jag har ju inte hunnit rocka färdigt än på många många år... nu ska jag bli beachsmal & asbrun!!













de här med val till europa parlamentet...

-nää ja vet inte hur jag ska göra alls.


köss

/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards