Alla inlägg under augusti 2009

Av Ida - 31 augusti 2009 20:00

Helt seriöst så är jag så fruktansvärt skeptiskt till vad jag gett mej in på.

Historia A...

Jag sitter i en stor sal med en massa militanta veganer & feminister...typ.

Helt vansinnigt. What to do? Ingenting.


Har köpt gymkort iaf. De e skoj.

Puss å hej

/lillrokki

Av Ida - 29 augusti 2009 10:08

go möran gott folk!

 så här på morronkvisten kan man ju inte bara kliva upp i sängen, göra kaffe, gå tebaks te sängen å lägga sej å se film. men de gör jag. "wallander- kuriren".

fast jag gatt ju ut med hundurslingen. han ha vare grymt jobbig inatt.

ett nytt projekt har inletts, han ska sova i sin egen korg, int i min säng.

de går sådär.




ikväll ska vi på nån sorts tillställning & dricka öl.kan bli intressant. min första kväll i umeå. mica ska va med å guida mej.



/lillrokki

Av Ida - 29 augusti 2009 01:28

jag sitter i umeå i en säng ja aldri sovit i förr. den stå i umeå, min nya stad.

de känns faktiskt helt ok. imorn ska tobbe, min roomie, å jag städa. för vi ska ha fint, de ha JAG bestämt :P


hade vetat att maria, som bo nånstans i typ skåne, å sarah som bo i kalmar hade bott i umeå. de hade ju gjort min world liksom :/ jag ska iaf plugga historia för er som missat det. och JAA, de e seriöst, på riktigt å jag skämtar inte. vad jag ska bli? -tjaaa, professor?


puss å götta

 

Av Ida - 17 augusti 2009 01:42

jag har fått en ny bästis som heter sarah.

hon e söt.

så här se hon ut:



 /lillrokki
Av Ida - 4 augusti 2009 20:37

nu är det slut på friden, för nu är jag igång med mitt bloggande igen.

å usch usch usch vilket storfräsande de ska bli nu i höst. jag har kommit in på universitetet, mot alla odds. jag har fått en ponnyhäst & jag har tappat både förnuftet & mina dyraste gå-bort- skor :/

men trots detta har jag överlevt sommarens längtan till & från.

bilderna nedan återspeglar lite av det som förflutit- jag & marilyn på lasse winnerbäck.

 god läsning gott folk


/lillrokki











Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards