Alla inlägg under oktober 2009

Av Ida - 31 oktober 2009 23:00

  


ikväll var jag på en fest som nelly.se anordnade på invito. där delades det ut gratis high-heeled shoes till dom 99 första och även goodie-bags. min blogg- kollega foki var även där. jag valde ett par högklackade med massa massa nitar på. läckra!!

/lillrokki


p.s "bättre ett fat kål med kärlek än en gödd oxe med hat"  


Av Ida - 30 oktober 2009 16:45


ikväll deltog jag i min allra första sammankomst. å de va inget jag ångrar. vi började med champange kl 15, sen rullade de liksom bara på. gustav & jag hade hyrt karaokemaskin å den gick röd fram te klockan 10, då for vi hem. men grett va skoj vi hade. ungdomarna for på krogen som dom inte ens kom in på å jag å gustav bröt oss in i min trappuppgång eftersom jag inte hade me mej nyckeln, å där satt vi nån timme.


puss kram

/lillrokki


p.s "Var dag har nog av sin plåga"

Av Ida - 9 oktober 2009 23:51

helt vanlig fredagkväll, förutom den lilla detaljen att ja e skitkär.

trots att detta inte hör till vanligheten så har det inträffat.

men då äre ju ändå helg så en liten fredagsromans kan jag kosta på mig.  

nu ska han & jag somna tillsammans.

tyvärr finns han bara i min dator, men tanken var ju god.


puss & natt å trevlig helg

/lillrokki


p.s those who wish to sing, ALWAYS find a song


Av Ida - 3 oktober 2009 21:29

galningen dolph.  

 

gokväll gott folk.

jag börja på bli lite orolig att jag inte har några bloggläsare. så jag tänkte, att ni som följer min blogg kan väl ge er till känna genom å släng in en kommentar. grett!! (som mica skulle ha sagt)


idag ha jag tränat step up å sen ha ja bara gossat med adolph som kom å hälsade på över dagen. vi bara låg å gossade å såg på efterlyst :P myyyys! va så otroligt tråkigt å skiljas från honom.


jag gör ingenting, vilket e ovanligt för å va en lördagkväll hos mej. men gött å ha helg. ja ha slete hårt på jobbet i veckan å ja hoppas verkligen att den kommande bli lika go. ja ha så goa kollegor.


sen ha ja slarva bort telefon min å. men ja ha iallafall en ond aning om vart den kan finnas. å ha ja rätt, så kommer ja garanterat å få tebaks den.


nu e ni updated, å ge er tillkänna nu kära läsare.


pussi puss!

/lillrokki


p.s "de finns bara två slags kvinnor här i världen. kvinnor som alltid pratar och kvinnor som aldrig tiger."

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards