Alla inlägg under november 2009

Av Ida - 17 november 2009 19:29

igår hade vi klipp på jobbet. alla va dukti :)

de blev lunch på stan på up2 gallerian. tagliatelle med fläskfilé, inte helt fel.

sen for jag till syster för å ta en kaffe. de slutade me att ja somnade på soffan.

sååå gött. så de blev ingen träning då, så nu ska ja ta tjuren å dra iväg på iksu.


förhoppningsvis ringer adam ikväll å säger att jag ska till skara snart.

har jag otur så ring han å säg att ja inte ska komma...

å så sakna ja doffen :/

 



/lillrokki

Av Ida - 14 november 2009 19:00

 

igår anornade tobbe & jag ännu ett ninjaparty.

de va en mycke mysig sittning.

idag är de mest lugna puckar faktiskt.

till höger här får ni en ljuvlig bild på min arbetskamrat

frida.


/lillrokki

Av Ida - 10 november 2009 19:06

hallåj.

eftersom förra helgens festligheter blev avstyrda på grund av alla andra utom mej, så gör vi ett nytt försök denna freda. jag kommer dock inte att bygga upp några som helst förväntningar. batti e ju bjuden & har tackat ja, men han brukar kunna dra sej ur. men med frida ska jag skriva ett kontrakt. dyker hon inte upp p åfesten kommer detta att ses som konraktbrott & det kommer hon således att bötfällas för.


idag fick vi pizza på jobbet. jag som alltid gör allt för att sätta mej på tvären, tog kebabrulle. sen gick jobbet väldigt dåligt för mej. därför vill jag slutligen säga att kaos är till för idioter, vi genier på mitt jobb behärskar även kaos... :D



/lillrokkiolle.  



Av Ida - 5 november 2009 20:54

   ...trodde jag. igår råkade jag utför bland de mest spektakulära i mitt liv. de e så knepigt så ja inte ens kan beskriva händelsen i ord, men det har med efs & en kör jag trodde jag skulle få sjunga i. när jag kom dit va de nån form av "öppen scen"... mer säg ja inte. de va bara skumma människor med skum självuppfattning.


jag sjöng inte, utan jag höll mej hårt i bordet. men dom hade gott kaffe där på kyrkan. kanon :) jag drack 3 koppar. elin å ja ha bestämt oss för å gå dit nästa onsdag igen :D


idag vill ja int tala om, ja få bara ont i huve. idag va gustav tvungen å gå hem från jobbe för han ha sån vek mage. ja e trött som fan i huve å i ögona, så nu bli de en tidig natti- natti! måste ladda batterierna för imorn för då ska jag göra mina vänner kväll helt underbar...ungefär som i askungen. ja tro elin få ha glasskorna, för hon väg lite mindre än va ja gör.

ja kan va den tjocka råttan me grön tröja som säger: "åh åh åh stackars askungen!"  ja e uppe i stolta 81 kg nu!


röööv

/lillrokki


p.s man e inte full om man kan ligga på golve utan å hålla i sej.

Av Ida - 3 november 2009 18:37

yo yo!

en trevlig dag på jobbet på det hela taget.

dock ska två trevliga arbetskamrater, gustav & emma, sluta hos oss :(

de va tråkigt. men ja ska nå inte gråta över det.

för på fredag ska jag bjuda hem dom till mej å visa kärlek.


här är gästlistan & inbjudningen till partyt:

välkommen till mariehem på fredag kl 19.30

för en helkväll i kärlekens & vänskapens tecken.

inbjudna är:

senil (en utländsk norrlänning som alltid e bjud´n men aldrig kommer)

frida (min brunhåriga kollega som alltid sitter närmast)

mica (allmän vapendragare som hör till dom absolut bästa)

gustav (från & med nu trappuppgången delar vi på allt. ingen fest utan gulle)

emma (ett penntroll jag lärt känna genom arbetet. hen e söt i ansiktet)

lill (hon gilla skor å läser fokis blogg)

widde (en lång & erotisk man)

elin (de e min chef så jag vågar inte låta bli å bju henne :P)

robin (vi känn egentligen inte varann men har ett gemensamt förflutet i efs...)

 med reservation för viss ändring i inbjudningslistan :)


/lillrokki


p.s fylleri är ett frivilligt vanvett ;)

Av Ida - 2 november 2009 10:03

jag ligger hemma sjuk idag. som jag tidigare berättat så var lill & jag på nelly.se´s skoparty i lördags. jag kände mig så inspirerad att åxå bli värsta bloggerskan eftersom vi träffade foki där. men det verkar ju som att man måste ha nån typ av ämne att hålla sig till. det kommer dock inte jag att göra. jag ska fortsätta spinna på den här livsåskådningsgrejen. det kan bli bra.


gå in å kika på hennes blogg. http://fokis.se


hur som helst dunkar mitt huvud & jag har ont i nacken. så de e ingen fest i mitt liv idag.


puss

öl m batti.   /lillrokki


p.s "för att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"

Av Ida - 1 november 2009 16:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards