Alla inlägg under januari 2010

Av Ida - 25 januari 2010 21:07

  hej på er, alla gamla rävar.

igår va lillemor dum i huve igen. hon la ut min bloggadress på fejjan, så nu lär ja ju bli känd på kuppen me. uuu va jobbigt. ja som ha fullt upp.


idag berätta ja för amanda att ja inte ha tid å bli ihop me nån för ja ha så mycke å göra, träna, spela piano, jobba, snusa, va me lillemor...

då fråga hon mej om ja inte kunde tänka mej å ge upp nåt av mina fritidsintressen för ett förhållande.

de kunde ja inte!


ja å mica ha steppat ikväll, å nu ska ja se rederiet. de e en intrig mellan tony & anki som e grymt intressant. å joker ha bleve biten av en hund.


sen så va de ju LÖN idag. bättre sent än aldrig. ja ska äta en 4e varma macka nu. fast de finns int mycke mat i huse.


här gäller de å supa ihjäl innan man svälter!


tack å hej leverpastej!

/lillrokki  



Av Ida - 24 januari 2010 17:42


jag vill tacka alla er som gjorde min fredagkväll.


lillemor- som pratade mest å gjorde absolut minst

mica- som vart sur å for hem vid halv 12

fredrik- som förstörde min kväll & förgyllde min natt

amanda- som gav mej en sax

gustav- som tog med sej sin tjej & en ask choklad ( som monster- lillemor åt upp)

mikaela- som va så söt så hon gatt gå hem

party- micke- som spela sönder en sträng på guran & sen for å hämta en ny å stränga om.

boväng- som för en gångs skull luktade ganska gott.

m fl.


ida, kvinnan i mitt liv.

var har du varit hela tiden?

det känns som att din hud är gjord av siden

du har ordnat en trevlig fest,

ida, du är helt enkelt bäst.


alla skrev lappar med otroligt fina saker, vissa var vackrare än andra.

summan av kardemumman är att jag iaf har väldigt vackra vänner.

och mica, du är fortfarande min bästa kompis!


puss kram

/lillrokki


Av Ida - 24 januari 2010 17:39

 

"Fest maizter skulle ha vare där o bringat fest till folket, men han har på nåt sätt lyckat bränt ALLA hans pengar. Jag är black (som en polack) Men håll stånd folk och misströsta ej! för jag ska resa mig ur fattighetens aska och stiga som fågel fenix och med min guldklädda spira stiga mot skyn. marken kommer att skälva och månen EXPLODERA osv."



/lillrokki

Av Ida - 22 januari 2010 15:30

jihoo. äntligen ha ja fått min fina fina lägenhet.

å detta skall, kvällen till ära, firas med dunder & brak, hos mej.

lillemor kom åxå å va där. tyvärr ha ja inga nougatrutor.

men de bli annat gaj :D


  puss & kram


p.s ja kom å tänka på en grej. dom säg ju att vart man än gå ska man ta me sej sitt hjärta, å då vet ja vart lillemors hjärta ska ikväll, rätt ner i toalettstol´n ;)

/lillrokki

Av Ida - 2 januari 2010 19:45

   yo!

imorn ska ja äntligen få repa med jonny kitch´n.

ska bli grymt kul å äntligen sjunga rockband.

igår skette en värsting grej. hur hemskt som helst.

ja skulle klippa klorna på doffe å han va inte still så ja nöp te för långt in.

de blötte nå fruktasvärt.

då börja ja grina...


nu börja ja på bli lite julmats- tjock.

ja ha inte vare på gymmet på 2 veckor. men de e för att ja bor så långt bort då ja bo på ön. bästa julklappen i år kan ha varit paljett tightsen ja fick av fredrik.

armbandet ja fick av mica va åxå supercoolt. jag ska bju hon på bio & popcorn nån dag.


av adam ha ja inte fått nån julklapp än, men ja väntar spänt. jag skulle vilja umgås med bert karlsson. jag tro de skulle va bra för oss båda. inte som assisten eller i jobbsammanhang, utan mer som en bästis. han kan behöva mej.


puss & kram

/lillrokki

Skapa flashcards