Alla inlägg under september 2010

Av Ida - 22 september 2010 17:19

igår va lillemor & sebastian va här igår på en fika, mysigt. annars ha inte mycke officiellt hänt. folk verkar politiskt upprörda, konstigt med tanke på att några antagligen borde va glad eftersom dom röstat på det vinnande partiet.


men jag är trött på politik & vill inte att dettas ska gå ut över denna vackra blogg, därför nämner jag ingenting. jag jobbade halvdag idag, sen har jag sovit. har låtit bli att blogga på senaste eftersom det skulle bli politik & annat trams.


ska försöka få mej lite motion ikväller & lägga mej tidigt. tråkig dag på det hela taget.


puss & kraaam

/lillrokki

 

Av Ida - 16 september 2010 17:26

skulle träna med min kompanjon mica men eftersom ja e dålig beslutade vi oss för å gå på bio ist. men då fick ja en febertopp å fick avstyra detta.


gick en snabb swäng på stan med mackan för å hjälpa pojkstackarn å hitta nå kläder. vi slutade på carlings & medan han svettades i provrummet dansade jag twist med två trevliga pojkar i personalen.



nu e jag om möjligt ännu dåligare.


nog om detta. jag orka int gö nån midda s de blev två tunnbrömacker så jag int få hemlängtan te barndomens junsele.


puss kraaam

/lillrokki

 

Av Ida - 14 september 2010 20:04

min mor, elsa märta larsdotter, (p.s. hon e MILF i klass I) har högt blodtryck...eller va de lågt. ja de e nå ve blodtrycke iallafall. å då hjälp de å dricka vin. därför ha jag tage mej ett glas, eller faktiskt två i förebyggande syfte till tonerna av mitt piano & tända ljus sitt jag.


underbart!


dagens visdomsord får helt sonika bli ett citat från mackans pappa:

"man kan ha kul utan alkohol, men de e ju dumt å chansa..."

fruktansvärt vis man han verka va.


/lillrokki

   

Av Ida - 13 september 2010 17:06

just i denna stund ä jag trött som de lilla troll ja ä. 15 på första passet e bra, men sen gick de bara utför. alla krämpor man få då man bli gammal infann sej på en å samma gång. jag kände mej äldre. efter jobbet åt jag, mackan & anton kebaben på jannus. de va bra. nå som e mindre bra e att ja e out of snus. men ikväll ska mica å jag göra första rycket för hösten på IKSU :D jihaaa!


hoppas den här rackarns foten håll nu då. för 2 år sen va de tvlicens jag bråkade med. nu e de alfakassan som vill ha pengar av mej. ringde precis te dom för å ge dom en avhyvling men dom ha ju NATURLIGTVIS int växeln öppen efter kl 16. ja tyck dom e dum i huvet å detta skall dom få veta åxå. imorn klockan 9 ring ja å e förebannad.






nu har jag slutat leta, för jag vet att jag har funnit det bästa.

"...like a lighthouse on a coast, like the father and the son need the holy ghost..."


puss & kraaaam

/lillrokki

 

Av Ida - 12 september 2010 17:28

jag multi taskar just nu. jag både bloggar å stek pannkaker. de e faktiskt int så lätt som man skull kunna tro. de e rätt lätt å bränna dom. i fredags fick jag besök av lilltobbe, stortobbe, mackan, anton & jenny. vi hade en  liten sammankomst med olles som mål. vi kom till olles men då hade vi tappat anton & jenny åkte hem.


igår blev alltså en dag i erotikens (bakfyllans) tecken. jag & molgan hade väldigt mysigt hela dagen.


puss & kraaam

/lillrokki

Av Ida - 8 september 2010 16:28

dagen började som varje onsdag med frukost på jobbet. mycket trevligt. tills vi skulle börja arbeta. telefontrassel en stund. mellan klockan 9 & 14 har vi städat toaletterna 3 gånger och hela kontoret. detta tog inte ens en timme. vi har haft teambuildning i form av kortspel, styrdans & fika.


när vi gick slutade traskade jag iväg till carlings för att trösta mej. därför spendera jag 599:- på en tröja på carlings å 199:- på leggings från JC. nu är jag lite gladare.


ikväll kommer jag att duscha, betala en räkning till bredbandsbolaget på 563 krrrr... & se på ronny & ragge. de e rejäla pajka de. dessutom ska jag tvätta håre för jag ska te frisören sören (eller emma som hon egentligen heter) & göra nå ballt uppi huvve.


spontant när ja sitt här kom ja å tänka på min goda vän mickan nordström. de e en kvinna som int gå av för hackor. hon ha lovat å ta proffisionella nakenbilder på mej här i höst. jag tackar nog vänligt men bestämt nej & kommer att före

slå nåt mer påklätt. kanske skoterkläder.  


med detta sagt önskar jag eder alla en rofylld kväll. & till alla jobbkamrater  uppmanar jag er att lägga er tidigt för imorn ta ja fram motivationspinnen. ledtråd: ingen ledtrd angiven!


puss å kram

/lillrokki

Av Ida - 5 september 2010 23:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards