Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

jag har gråtit.

Av Ida - 22 mars 2011 22:57

eftermiddan börja värdelöst. ja insåg att ja hade hemnycklarna i träningsväskan. där får man för att man motionerar. men lilltobbe den hjälten kom & räddade mej. vi åkte och gjorde en tjejgrej- vi sola solarium & åt korv + markaroner så nu e ketchupen slut åxå.


sen hände nåt konstigt. ja å marcus min riddare va på bio. vi såg "hur många lingon finns det i världen". de konstiga va inte att vi va på bio, utan att ja börja grina. de va jättepinsamt! men marcus sa att de inte gjorde nå å sen va de nå ingen som såg heller.


i söndags grina ja te solsidan, i måndags grina ja te en unge i minuten, å nu grina ja te en komedifilm på bio. nån jäkla hejd få de väl va!? va ska folk tro? att ja inte få nån mat hemma?


de få ju ju i å för sej heller sällan. oftast få man ju laga den själv. men inte på freda för då fyll ja år. å då man fyll år vet ju alla att man få välja maträtt & att de e nån annan som laga den. tummen upp på de!


ne så här länge e ja rakt int van å va uppe.

nu blire natta.


guds frid vare med er alla.

/lillrokki

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Skapa flashcards