Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 30 juni 2011 18:05

jag med mina älsklingar, adolph & magen.    underbart väär fick vi å. he va ju ba te å hä tå sä kläa.   giganten. den vackra av oss! magen ha vare på sin första konsert, brolle. de e nästan så jag skäms...   som vanligt vann jag yatzy. ja börja bli en heljare på de å funderar på om de finns nån chans att göra karriär.   ja fick träffa mitt hjärta.   polarna.   mina nya vänner. först va de bara två...   sen fanns fem hundar som såg likadan ut, jag kallade alla för molly. marcus på midsommarfest.


    evin & jag steker fötter.

sist men inte minst...

coolaste morsan i kvarteret. notera att ja även bär klackeskor ;)     



/lillrokki med bihang

  

Av Ida - 28 juni 2011 23:30

i ett tidigare inlägget vek jag ut mej TOTALT! mest fysiskt i form av nakenbilder på mej själv när ja va som vackrast- som bäbis.

å inte en enda uppmuntrande kommentar från någon av er läsare.

bara marcus som skratta åt mina lår.

snålt!


nånting annat ja tyck e sjukt snålt e landstinget. som gravid kvinna mitt i sommarn bör man kunna förvänta sej ett viss form av underhåll, om dom nu VILL att vi ska fortsätta befolka norrland. men de e då fan va dom skär ner på sjukvården nuför tiden. detta står i allafall  på min önskelista som väldigt mycke havande kvinna:


- tånagelmålning

- ben & mutt- rakning

- hudlotion insmörjning av hela kroppen

- hårfärgning

- nån som plockar upp saker man tappar på golvet

- nån som viftar & fläktar då man svettas

- markservice i allmänhet

- påklädning

- psykhjälp

-duschning (i allra högsta grad!)

- fotvård

-skoknytning

samt

- massage


på månda gå vi upp & kräver vår rätt!

/lillrokki & bihanget

  

  p.s bilden är inte tagen idag men har ändå med texten att göra...

Av Ida - 27 juni 2011 09:00

vi va i sundsvall förra helgen å de va skitjobbigt. mest för mej naturligtvis.

uthållighet & kondition är inte på topp just nu.

förutom shopping i form av, min nya hobby, scrapbookingprylar, hann vi även med en halvtimme kultur i city.


vi tog en kvällspromenad utanför hotellet för att köpa godis å det mina vänner, resulterade i att vi hamnade mitt utanför en staty av den riktige adolf,

den adolf som faktiskt givit valpen adolph sitt namn.

gott folk, jag pratar inte om adolf hitler utan om  den store gustav II adolf.

jag vart helt upp i as & tvungen att föreviga detta moment med min idol.


 

marcus fann inte sin idol, men dock en annan kompis.

han verkade nöja sej med det.


 

under resan va marcus generös & bjöd på en kopp kaffe på waynes.

den avnjöts efter en argumentation angående en vit skjorta för 499:-

jag va för. han va emot...



vi åt världens goaste file mignon på jop´s.

sötaste servitören nånsin. han charmade marcus mer än mej.

vi va himla fina innan vi gick ut.


         


tjottan på hotellrumme.



marcus i sin nya tröja.  


       
              


sen tog han min  som ja köpt. han tyckte den inte passa på en tjockis.


    

   

å då tog ja hans...


   

        

      

ja köpte nya skor.

 

jaa de va väl allt.

over & out

/lillrokki & bihang

Av Ida - 23 juni 2011 22:59

nu e ja fin i håre igen. kortare än nånsin.

pink wannabe.

först tjockmagen å sen håre.

     

damn va snoffsig ja ska va på midsommar.


fick faktiskt en jättejätteball hatt av linn efter hennes london tripp.

den kan komma till användning. tyvärr bli de så jobbigt för då vill alla bara ha mej å ja orka inte med varken karlar eller fruntimmer just nu.

ja vill ju som bara ha min hatt...


     

och härmed kommer årets midsommar öl att presenteras.

en mustig, lagrad öl med inslag av nåt som påminner om mandarin. eventuellt satsumas. ja vet inte skillnaden. eller tänk er en besk clementin.

där har ni nanny state:


(dock alkoholfri så de e inget för fegisar)


 

/lillrokki

å såklart bihanget hänger med.

  

Av Ida - 23 juni 2011 21:25

ja hitta minsann en snusgömma bakom tangentbordet.

sen då jag tog fram kameran å skulle fota fler fuskstädningsställen,

då hade han snabbt som attan hunnit undanröja bevisen.

typiskt!


/lillrokki med bihang

  

Av Ida - 23 juni 2011 14:59

   


det finns alltså folk som klär sina barn på det här viset, alltså är de inne.

det betyder att det bara är att följa strömmen & göra detsamma.

perfekt bäbismode inför en lyckad midsommar.


/lillrokki med bihang

  

Av Ida - 22 juni 2011 14:37


redan förr i tiden var jag vacker & även lite rund av mej.

inte under fötterna utan mest rund låren.

det klädde mej oerhört tycker jag.

därför delar jag med mej av mej själv

- ida larsdotter 6 månader:


   

/lillrokki med (det efterlängtade) bihanget

  

Av Ida - 17 juni 2011 16:30

världens vackraste kvinna- pink, ser fortfarande gravid ut 5 dagar efter förlossningen. skönt! 



 


och så här såg hon ut innan. härligt att även dom mest vältränade snygga blir pluffsig :)


 


/glad lillrokki & bihang

  

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards