Alla inlägg under februari 2012

Av Ida - 28 februari 2012 15:15

                   


ikväll ska vi baka kanelbullar med moster linn så vi ha nå å bju på då vi få besök :)


/lillrokki

Av Ida - 26 februari 2012 19:45

 



 


 


ursäkta drägglet i vår familj älskar vi det!:)


 


 


nu kom hon snart hem älskade hårdrocksungen!

tänk om hon växt.

hon må va minst av sina kompisar

men den enda av dom som ha hår.


/the rokkis

Av Ida - 26 februari 2012 11:00

GOMORRON!


här kommer tre uttryk jag gillar:

1. "upp som en sol, ner som en pannkaka"

2. när nån säger att det är "högt i tak"

3. "rönnbären är sura sa räven"


GOMORRON!




sovmorron. nyduschad. oh ikväll kommer älsklingsbäbisen hem!

som jag saknar henne just nu.

men först ska de bli ett spinningpass.

sen hem å krama på gojäntan hela kvällen.




/lillrokki

Av Ida - 24 februari 2012 17:47

SÅ svenskt


SÅ kaxigt


SÅ larsdottrigt!



så här fin gå jag omkring å ä helt i onödan.

därför åk ja te min syster för å visa upp mej.

hon vet hut att uppskatta & bekräfta mej.


tack gud för att vi fick linn.

tack omständigheterna som gjorde att jag hittade henne.

 

/syster rokki


p.s tänk va mycke jag är.

mamma, syster, dotter, MILF :P

mohahahaha!!

Av Ida - 24 februari 2012 17:16


hon ha bara varit borta en timme.

älskad & saknad så in i...

vi syns på söndag hjärtat!






/mamma rokki



Av Ida - 24 februari 2012 17:12


LYCKAN ÄR...



                 

/lillrokki           



Av Ida - 23 februari 2012 22:30

jag har förstått att den kläckts nu, bra jobbat vickan.

vissa ha de enklare än andra.

försök med en 4,5 kilos, 11 stygn å sugklocka efter 14 timmar nästa gång!

förväntar mej dock att jäntan ä grymt SÖT, annars vill jag ha mina pengar tillbaks!


victoria är förövrigt såå vacker & smart så jag lär nog få behållning för slantarna.

jag hoppas på namnet sibylla.



/lillrokki

Av Ida - 23 februari 2012 19:45

de ser ut som bagdad när alma ätit.

skratta ni, men de e tomatssås fläcker exakt EVERYWHERE i läggan.

om ni tyck hon ä söt är ni välkomna att lämna in en barnvaktsansökan.

mamma dvs. JAG kan behöva en kväll i soffan.



 



     



 


 


när just denna måltiden intogs lyssnade vi på en låt jag kan rekomendera amdra småbarnsföräldrar att spela på spotify om man vill lätta upp stämningen- ketchup ska prutta.

tipset fick jag av lilltobbe som jag tippar på kör den regelbundet vid middagarna hemma.


/mamma lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards