Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida - 28 oktober 2012 18:28

Idag är jag på dåligt humör. Helt oprovocerat gå jag runt å e lite i klimakteriet 30 år för tidigt. Gick ut i kylan på en avreagerings promenad. Det hjälpte inte! Nu sitt jag med en kopp kaffe å en snusburk å ska prova de.

I övrigt blir de nå bättre för om nå tag kommer hjärtat hem. Jaaaaaa! <3

Av Ida - 27 oktober 2012 11:29

Kul kväll. God mat. Bra sälle. Röd kavaj. Ingen dans. Starobrno. Idag trött. Idag kebabrulle.

Av Ida - 24 oktober 2012 15:46

Tyckte själv jag var en schysst morsa som låter Alma vädra stjärten på morronkvisten. Bajs fick man för de. Men hon är duktig. Hon gjorde det på toan och nära golvbrunnen.

Tack!

Av Ida - 23 oktober 2012 18:23

Igår va jag hemma med snorig unge. Som tack för det fick jag en tandläkarundersökning av ungen i fråga. Då hon rotat färdigt å tyckte de såh bra ut fick jag en stor kram. Alltid lika härligt att komma hem från träningen till en rejäl undersökning och stor kram.

Nu dusch, sen fika å Skillda världar. Jag vet att jag krossar många av mina fans bild av mej själv, men jag kan inte hjälpa det. Jag är en obotlig nostalgiker och jag står för det.

Tjarå!

Av Ida - 22 oktober 2012 18:11

Strunt å mamma tog en promenad på eftermiddan. Härligt!

Även om hon varit sjukt snorig har vi haft en skön skön dag tillsammans.

Av Ida - 19 oktober 2012 21:09

Ville bara visa upp världens vackraste skapelse. Är så stolt!

Av Ida - 19 oktober 2012 07:15

Såå klantigt! Hoppas de inte kostar 4000 som då jag tappade parfymflaskan i tvättfatet och en pytteliten flisa, stor som Almas nagel for. Ärlighet lönar sej INTE!

Av Ida - 17 oktober 2012 07:38

Russell Crowe ska skilja sej å jag år superhappy! Ja, han är lite äldre än mej mej han låg närmare till hands än Börje Ahlstedt (han som spelar Ronjas pappa i Tomba Rövardotter)

För handen på hjärtat, alla kvinnor vill ha en egen krigare...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Skapa flashcards