Alla inlägg under november 2012

Av Ida - 27 november 2012 14:31


   

Av Ida - 27 november 2012 14:23



funderar på att AlmaLowa ska få ge den här till morbror Fredde i julklapp.

de e toalettgolf. så kan han träna på sina puttar när han bajsar.

han är ju tokig i sport å istället för å ta med sen ipaden på toan (det kan bli vattenskador, jag vet)

så får han ägna sej åt att utföra ist för å titta på sport.


SMART!


 



Av Ida - 25 november 2012 17:47

Även om man ibland tvivlar. Idag har jag kommit på varför jag finns. Jag är satt till världen för att plocka ner folk på jorden. Lite som Kirsti i idol juryn. Fast jag gör det på ett mer gentilt sätt. För stil å finess, de kan ni tro att de e min melodi!

Idag har jag jobbet och dragit mitt strå till välfärden. Nu sitter jag svettig efter ett entimmes Bodypump pass. Saknar Alma. Saknar Linn. Å lite mamma. Men de vill jag inte tala högt om.

Nu ska jag ägna kvällen åt att leta efter mat, samt att tvätta. Kan hända att jag slänger mej i duschen. Börja på bli ett tag sen sist, å dom få vänner man har vill jag gärna behålla.

Tjarå!

Av Ida - 24 november 2012 17:15

Idag sitt jag mest i soffan å se film. Hade tagit på mej mina superbra nya träningskläder å tänkte ta en powerwalk långt som fan, men de kändes som mysigare under filten med ett glas Cola :)

Imorn ere jobb jobb jobb. Skönt med rutiner. Annars bli de lätt lite rörigt.

Av Ida - 23 november 2012 19:12

Nu kan man tro att det är nån sorts bakisångest, när man typ lagt till chefen på en personalfest eller gjort slut med den man e ihop de där man bråkar över att man e så jävla full (kan dock bara drabba den som är ihop med nån)

Nej vänner. Jag talat om den där känslan av att man måttat fel. Som man gör ibland. Att man tror man är i samma form som då man va 22, å så tar man två glas i badet innan festen. Å så råkar man fråga mej inte hur, sitta där halvmyspackad innan gästerna kommit. Händer ibland. För den orutinerade.

Jag pratar ju självklart inte om mej själv. Detta har aldri hänt MEJ personligen. De va en polare som just råkat ut för denna hemskhet. Å mitt råd till denna polare är: SKAFFA NYA KOMPISAR. Såna som kommer i tid, innan du hunnit korka upp alltför mke.

Ha en kul kväll alla å ta hand om varann!

Kul bilder jag hunnit ta i väntan på "packet" (Julleh å Starke Adolf, mina enda vänner just nu och idag.)

HÄHÄ! Ibland får ni faktiskt skylla er själv. Jaa... de e ju ni som läser bloggen. Är man en konstnärssjäl, ja då är man.

Av Ida - 21 november 2012 19:13


Jag vill börja med att säga att jag HELT Å HÅLLET tar min systers parti. Har själv blivit uthängd i media som "Ida den törstige" och det är lätt att dessa människor som borde förmedla en sanning, gör en till allmänt åtlöje istället.

Detta har nu drabbat den andra Larsdottern i vår syskonskara på...två syskon... Hur som helst har hon igårmorse överrumplats av en bild på sej själv i tidningen, och då en väldigt missvisande sådan, samt ett citat som får henne att framstå som något hon inte är. Jag pratar om en IDIOT.

Jag KRÄVER upprättelse å det strängaste. Detta missgynnar även mej, som åxå har familj och karriär. Fasaden jag så länge försökt upprätthålla har rämnat. Och allt pga av DEJ din reporter- usling. Skriv om nå roligt istället för att springa runt med dumma rågor till högst upptagna studenter. Det är dom som en dag ska betala er förtidspension då nu är så deprimerad då ert samvete kommit i kapp er, att ni får lägga ner karriären å knapra polkagrisar ist, så låt dom för fan ta sej till skolan obehindrat!

Gå ut med en dementi. Skriv att de va ett aprilskämt, jag vet inte. Ni har bråkat med fel systrar! Sista ordet är mitt.

/Ida Larsdotter
Upprörd & utskrattad.


Av Ida - 19 november 2012 13:30

Vi hade en sån där vinprovning med ett vinlotteri i helgen. Det tråkiga var bara att det visade sej att jag va den enda som lämnat in en flaska till de där lotteriet, detta medförde att jag va den enda som förlorade åxå.

Men vad gör det. Vissa smakade lite å andra mycket. Jag har mycket intressanta vänner. Själv dricker jag mest bara Cola zero. Jag blir så överdrivet rolig om jag dricker fler än 2 glas rövin.

Puss!

Av Ida - 8 november 2012 08:50

I lördags va jag så fin. De va trerättersmiddag med rockunderhållning. Fasen vad skoj vi hade! Alla SB:are (jobbpolarna) va superstilig. Kul!! :)

Min frisyr va typ Tina Turner. Love it!

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards