Alla inlägg under december 2012

Av Ida - 18 december 2012 18:12

Det är lätt när AlmaLowa ska bada. Hon älskat det SÅ! Har fortfarande ingen röst i halsen så jag har passat på rimma på julklappar. Det gick över förväntan.

Blev påkommen förra året med att sno rim från nätet, och det har jag lovat dyrt å heligt aldrig ska få hända igen.

Enda gången man fuskar, då blir man påkommen. E inte de typiskt. Som när man för en gånhs skull kommer bakis till jobbet har man glömt borsta tänderna. De är en sån där orättvisa som ofta drabbar mej trots att jag inte förtjänar de.

I detta fall har jag dock lovat att aldrig mer dra en rövare. Men å andra sidan, hur många gånger har man inte sagt "jag ska ALDRIG mer dricka sprit igen!"...

Av Ida - 3 december 2012 20:25

Skönt understumulerad unge man har. Jag som tyckte att en lugn stund med det nya ritblocket å kritorna skulle va härligt efter en hel dag då vi julfejjat å julshoppat å känt på snön i helgen.

Jag låg breve på golvet å blundade. Å då jag öppnar ögonen har min hjälpsamma dotter färglagt vardagsrumsgolvet :) TACK...sa jag INTE till henne.

Är jag ensam om å tycka att -10 är en behaglig temperatur?? Jag har Nokiastövlar å täckbyxor då jag gå till jobb på dagis. OCH öronmuffar :D



Av Ida - 2 december 2012 20:20

 

 

såå frääääään!

 


Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards