Alla inlägg under januari 2013

Av Ida - 31 januari 2013 17:47

 

hon är sjukt frän. och så sjukt framgångsrik. å nu fruktansvärt vältränad.

sen har hon hittat sitt livs kärlek.

och han verkar älska henne tillbaka.

det bästa är att jag ska få vara henne en hel kväll i februari. för då ska jag på maskis. de e därför jag ligger i magmuskelträning.

 

det finaste kändisparet alla gånger:


mr & mrs carey hart

 


 








Av Ida - 21 januari 2013 17:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida - 21 januari 2013 15:36



det gör ont å va människa. speciellt om man ha ont i ryggen.

eftersom halva kroppen består av ryggen.

jag har köpt piller på apoteket för 278:-, flera paket!

så nu skare väl snart va...åtgärdat!



jag tro de e en arbetsskada. men utan jobbet skulle jag aldrig behövt glasögon. å med glasögon har jag fått mer respekt från allmänheten. för då framstå man som klipsk.

 




Av Ida - 21 januari 2013 15:30

 

nu är du bokad, du underbara resa.

i love you!

barnpriset dom gör ett himla liv om i vänster hörn är inte till för min dotter, för hon ska va med mormor den veckan.

barnpriset är för linn. för att hon är snål å äter som en bäbis.

mohoha!

 


 

/lillrokki

Av Ida - 17 januari 2013 18:46


Du är LYXVARIANTEN.
Du är FÄRGEN i filmen om mitt liv.
DU är apan, som liknar MEJ.

kärlek.



Av Ida - 8 januari 2013 19:26

Intervju med mej själv:

Jag själv:
Tack Ida för att du tog dej tid. Frågan vi alla ställer oss nu är "trivs du bra i dina nya "glajjer" som du kallar glasögonbrillorna??"

Jag själv:
Ingen orsak, är väldigt engagerad i frågan så jag tar mej gärna den tiden. Som svar på din fråga får jag säga-

Nja jag känner lite att jag är blåst faktiskt. För så då jag prova ut dom kändes allt så jävla bra, men nu i efterhand har jag kommit på at de va ju för dom hade skön mörk belysning inne på optiken samt att dom bjöd på kaffe, lussebulle å Loka med citronsmak...

Nu såg jag bara blekfet ut med ful hy som försöker va en inneperson med hjälp av ett par briller som täcker halva ansiktet. Den bättre halvan dessutom... Imorn har jag förhoppningsvis självförtroendet att komma ut med en bild.

Jag själv: De va ju...synd...



Av Ida - 7 januari 2013 15:07

Suger ut de sista ur julmyset idag. Äter våfflor i badet med den jag älskar mest.

Har även varit å träffat sjukgymnasten för min gamla rygg. Fick tre supertråkiga övningar jag ska göra på gymmet 3 ggr/ veckan och de ska jag ta på allvar.

Å så va moster Linn här en stund med AlmaLowa så jag fick bodypumpa en timme. De va grejt eftersom dom fått nya stänger. Dom va...flashiga :)

Igår va jag å mamma på en mysig restaurang md tänd öppen spis å goaste stenugnsbakade pizzan.

Nu är jag en tönt men jag kollar på Paradise Hotel å njuter av den sista dan i friheten. Nya frukosttider på dagis innebär uppstigning en halvtimme tidigare imorn. Blä!

/Lillrokki



Av Ida - 5 januari 2013 12:49

När man en lördagmorron sätter sej på en spinningcykel i tron om att passet ska pågå 30 minuter å efter 67 minuter inser att man fortfarande sitter å torkar svett å trampar om vartannat, då känner man sej rätt lurad.

Det gjorde inte saken värre att detta var mitt första pass på över 2 veckor å naturligtvis va de ett special spinningpass med tre trevliga, vältränade, stiliga pojkar som höll i passet. Två cyklade och en DJ:ade. Jag skämde inte ut mej för jag dog inte.

Nu tar jag mej en proteindrink. Adjö!

P.s Dom här idioterna på Gymgrossisten ha skicka på mej en katalog. Vafan mena dom med de? Jag är ju typ smalast i världen!??

Ovido - Quiz & Flashcards