Alla inlägg under februari 2013

Av Ida - 27 februari 2013 11:13

Jag tyck dom gjorde de bra förr i tiden på stenåldern som orkade smyga runt i skogen med kurrande mage för å få tag på vildsvin. Dom e ju snabb som fan då dom få upp farten. Å igår försökte jag jogga då jag va hungri. de gick skitsakta. Så dom gjorde de bra förr. Förr i världen.

En fundiluring från mej.

Av Ida - 27 februari 2013 11:09

Buhuuuhuuu!

Av Ida - 13 februari 2013 21:26

Jag: Vad säger vovven?
Alma: Voff voff
Jag: Vad säger ankan?
Alma: Tack tack!

(kvack kvack)
hihi de tyckte jag va sött :)

Idag gick hon uppför alla trappor helt själv. Utan å krypa. Hon ville inte hålla hand utan höll sej i väggen. Mäkta stolt både jag & gullefjun :)

Av Ida - 10 februari 2013 17:02

Skönt svettigt spinningpass i förmiddags. Tredje dagen ben å det kändes. Har fått undan smutstvätt å dammsugning i helgen.

Å igår va jag å Linn å köpte ut fin fåtölj jag fått av mamma i för tidig födelsedagspresent. Blev skiiitsnyggt hemma!

Längtar mke efter Alma grynet som kommer om nån timme. Tills dess tänker jag slå mej ner i min nedsuttna gamla skinnsoffa (sjukt mke hårdrock men åxå sjukt obekväm) å dra igång en film. Å äta midda. Framför tvn. I soffan.

Tjingeling!


Av Ida - 9 februari 2013 15:17

Höger- vänster. Jag har tvättat håret. Jag är fin :)

Skapa flashcards