Alla inlägg under mars 2013

Av Ida - 31 mars 2013 22:43

Inför påsken fick jag lov å göra en Deal med mej själv. Att jag får äta va sjutton som helst, dricka must å äta en deciliter bea om jag vill, vara jag köper ett veckokort på Bodycenter nu då vi semestrar Junsele.

Igår styrketränade jag till max och de få man ju såklart söta för idag. Följande ställen är ur funktion: triceps, biceps, bröst, insida lår och ryggen. Tack Gud för att du påminner mej om att jag lever med jämna mellanrum. Din spjuver där!

Igår var det skaparverkskad i de Larsdotteriska residenset. Edin å Röda pysslade med Alma och sjöng sånger. Adolph surade i bilen. Drack hemgjord smoothie :)

Miss Mica och jag hälsade först på Jönsson i Lillsele å sen besökte vi Corner- TREVLIGT! De gör vi om nästa år. Sen mot slutet av kvällen tog vi i hand på att vi ska köpa en sköter för 30.000:- Konstigt nog kändes de beslutet vi tog igår, antingen förhastat idag...

Av Ida - 26 mars 2013 21:19

grattis ida 26 år!


idag har vi haft kalas med dom bästa.

jag har fått en blender, en dammsugare, en stekpanna & en bä bä vita lamm- sång.

linn å fredde kom hit å hade köpt med sej kinamat.

alma åt en halv burk majs ungefär & va helnöjd med att få besök.


vi fick hem ett blombud med tjusiga blommor idag.

så nu har jag två superfina buketter hemma. en i varje rum :D

 

 

 

               

Av Ida - 26 mars 2013 13:19

Jag fick ett fint blompaket igår med blombud, jihoo :)

Skapa flashcards