Alla inlägg under april 2013

Av Ida - 30 april 2013 21:59


  almalowa skulle uppträda med bä bä vita lamm, men hon blev så nervös så hon la av en prupp.

som jag tidigare nämnt generar vi oss inte för sånt i familjen ;)

sött!

Av Ida - 27 april 2013 16:36

Skulle klassa mej som fullt kurerad nu. Jag kan både äta och träna, så nu är de som de ska igen.

Idag tog jag en promenad på löpbandet följt av lite lätt styrketräning. Har gigantiskt ont framsida lår sen bodypumpen härom dan.

Funderar på va jag ska hitta på ikväll, bio kanske. De bero på om de gå nå sevärt just nu. Skulle gärna se en jättekul film. Å mke godis på de. Wonderful!

/lillrokkskki

Av Ida - 26 april 2013 12:45

nu har jag varit sängliggandes himla länge. fast igår började jag äntligen vakna till liv. tog en nästan timmes promenad på förmiddan å de va så jägarns gött mä lite luft. så jag ska ta en sån nu efter lunch med.


jag va på gymmet igårkväll för första gången på tre veckor. kände mej som en riktig främling.

tog det väldigt lugn i ett bpdypump pass. trots detta fick jag träningsvärk framsida lår.


ikväll ska thomas å jag äta ute. har inte sminkat mej sen långfredan. å vet ni hur gött de ha vare. men jag har ju heller inte fått nån luft eller sol i fajset så jag ser ganska rolig ut. vit. typ. de finns bara en person i hela världen som är vacker vit. å de e almalowa ;)



Av Ida - 25 april 2013 22:38

Å HERREGUD!!!!!! Zilla å Totte ska till Junsele på midsommar!! Hur ska jag kunna berätta detta för Alma utan att hon dör?!!!! :D :D :D

Almas favoritdjur (utan inbördes ordning):

Apa
Bä bä
Maja (hund)
Tack tack (anka)
Pip pip piiiip (kyckling/ibland mus)

Av Ida - 11 april 2013 15:33

Vi är alldeles utom oss av glädje. Vi ska ha middagsgäst. Å de e inte vilken gäst som helst. De e världens bästa släkting.

Jag borde dammsuga, men soffan va rätt skön just nu :P slank in hemma på en kopp kaffe innan hämtning på dagis.

I övrig är det hemskt trevligt att gatorna är snöfria. Mindre trevligt är att cykeln snöat fast i cykelstället. Stöd å drog som en idiot häromdan.

Av Ida - 11 april 2013 09:09


Pretty, pretty please

don't you ever, ever feel

Like you're less than

less than perfect

 

Pretty, pretty please

if you ever, ever feel

Like you're nothing

you´re fucking perfect to me  

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards