Alla inlägg under januari 2014

Av Ida - 30 januari 2014 14:32


Har ny mössa. Från Kari traa. Är supert me den. Varm å härlig allt jämt:


Sen smygåt jag igårkväll å som straff fick jag mej ett tufft Bodypump pass, en sneakpeak från nya releasen som kommer i mars:


När ja kom hem trött som fan hade brevbärarn lämna en Glossybox i postlådan. De va överraskande :)


Längta till helgen!! Ska köpa en skrana åt AlmaLowa så vi kan åka om de e skönt väder. Är SJUKT sugen på grilla korv å andas friskluft'n. Chrillan å ja gjorde de i höstas i Hjuken då första snön kom. De va super mysigt. Men nästa gång ska Bröli med ?


Nu tackar ja för mej med löfte om ett återseende snart. Är så jävla svårt å blogga/ skriva me dom här gelé naglarna. Men snygg ä dom ?

Ska dock bättra mej. Mitt liv e ju så sjuuuukt händelserikt att Jah borde uppdatera dagligen ?


Av Ida - 15 januari 2014 21:56



1 juli 2014, på bästa möjliga sittplats, ska jag & jon sebastian senil the great

åka till stockholm & se AEROSMITH.

jag ska ha revanch.

jag va på tok för packad 2006 för å minnas konserten

men alla sa att jag såg ut att ha kul så man få väl tro på de.

 

och får jag chansen, då kan ni va lugn för att jag tar den.

steven tylor har alltid varit mitt frikort.

dels för att han är het men åxå för att ingen pojkvän själv skulle tacka nej till denne läckre 65 åring.

 

 

 



Av Ida - 9 januari 2014 11:24


Spinning 40 minuter intensiv, igår, med Christoffer. Jag vann och han försvann...på toan. Å kom tillbaks lagom till stretchen ?

Han var i ärlighetens namn både en fighter å sjukt svettig under passet. Men han vägrade stretcha å då blev jag sur. Hoppas han har träningsvärk så han lär sej.

Idag har jag gjort hemgjord müsli, haft besök av hyresvärden som tittat på frysen som inte funkar, samt planerat att färga håret.

Jag har kommit till insikt- kameran lägger på minst 10 kilo på vissa människor. Jag är en av dem. Egentligen är jag atlet, ÄVEN på insida lår ?

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards