Alla inlägg under juni 2014

Av Ida - 19 juni 2014 15:42


Tack alla inblandade för för en härlig vecka i Stockholm på The Academy.

Nio timmar/ dan i skolbänken, men nu är det över.

Har fått bekanta mej med ett skönt gäng från hela landet.


Alltifrån Jennifer som varit 40 kg tjockare och idag är hur stark och hälsosam som helst och Biggest Loserivningen- Simon till jag själv som är smalast i världen och till några muskelbyggare som hade svårt att vara både tyst och still. 


Längtar som fan till oktober då jag får träffa PT- Danne och underbara FRIDAAAAA. Frida är helt unik för hon har varken fejsbookgrupp eller instagam.


En av fem etapper är avklarad. Nu beger jag mej hem till dootra och till denna jäkla midsommar som prompt ska firas. Ska försöka ta mej hem till Junsele, sjukt trött men jävulskt på tårna


Här kommer några bilder från den gångna veckan.


Tyvärr så råkade Jens gå sönder när vi kelades. Men eftersom jag är en finurlig och rätt kul prick dålde jag det bra genom att busa till det.

 

           

Av Ida - 14 juni 2014 22:42


ligger utdöd och ensam i min sköna hotellsäng. bland dom viktigaste sakerna idag som hänt va att jag fick skypa med en på god tillfrisknande väg älsklings- bröli

 

anatomi, ledrörelser och ett skelett som heter jens (benjamin va på annan kurs) har jag bekantat mej med idag. mellan 9-18 i en skolbänk, back to basics liksom. 

 

va upp på vår fina träningsanläggning på 100 kvadratmeter, men orkade inte va seriös. utmattning deluxe!

 

Dagens tre HISS:

 

perfekt hotell

skype med Bröli

hotellfrukosten

 

Dagens tre DISS:

 

det är många timmar mellan 9-18

det är många timmar att tänka nyktert

det är många timmar man inte kan sova på

 

 

Av Ida - 9 juni 2014 18:32


Sitter på en oangenäm mensvärk ska ja säga. Saknar det mesta just nu.

Nån som kramar mej
Nån som uppfinner kalorifritt å gratis godis
Nån som kommer hit med det
Nån som sitter breve å tyck synd om mej

Åsså sakna jag en vattkoppsunge.
Mer än allt faktiskt.
Kan bara tänka på att hon har de värre än jag.

Älskade jänta. Älskade prickigkorven mammas.


Min lilla soldat. Du är bäst!

Om nån mamma lr pappa där ute har nåt bra tips på hur man gör det lättare för barnet att uthärda så dela gärna med er av tips.

Av Ida - 8 juni 2014 17:29


Grattis din fis, å tack för den fina festen :)

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Skapa flashcards