Alla inlägg under mars 2015

Av Ida - 26 mars 2015 12:15



Nu ska jag återuppta bloggen, göra en comeback!

Jag fyllde 28 år igår och åldersnojan är ärligt talat obefintlig.

Jag tror att det beror på att jag redan gjort det viktigaste man kan göra- yngla av sej.

 

Nu är jag inte viktig längre och det bekomemr mig knappt.

Nu är jag morsa, i överkanten av normalviktig och trivs med det.

Inte för att allt roligt är över.

Det är bara lite svårare att ha kul som gammal :)

 

jag menar, som 20 åring var man ju road av bara ett flak öl och två bra Kiss- plattor i goda vänenrs lag... vänta...! Det är jag fortfarande. Skillnaden är bara att dessa spontana ölkvällar i hårdrockens ära måste planeras.

 

Men jag har lärt mej se charmen även i det. Idag får man ju se det som lyx om man har lyckan att få bajsa ensam på toan.


/lillrokki


 

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards