Alla inlägg under juni 2015

Av Ida - 2 juni 2015 21:24


idag fick jag fan för att jag försökte va duktig.

det hela handlade om fönsterputsning.

fast jag vill nästan skylla ifrån mej.

det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster.

för det första är det dubbelfönster.

för de andra, ska man putsa emellan, vilket man vill...

då ska man tippa fönstret ut å in.

och då gärna åt RÄTT håll.


ikväll ha min hyresvärd och hans brorsa vare här i 2 (!!) timmar.

när dom tog fram sågen börja ja på bli nervös.

men som riktiga karlar dom va löste dom biffen.

fönstret är kvar och jag får åxå bo kvar :)

men de hade annars vare rätt najs med ett jättehål ist för fönster.

för jag tror på govärme hela sommarn.

ska tilläggas att jag skämdes jätte mke i dom 2 timmarna.


 


för att lätta upp stämningen efteråt gjort jag & almalowa blåbärspaj.

men hon hann somna innan den va klar & inte mej emot.

 

 

 

jag fick en fin blomma av en fin dotter som cyklar snabbt.

lite för snabbt.

jag blir flåsig när vi ska ut på byn.

 

     

 

ibland slås jag av hur vacker hon är.

och jag slås ännu mer av tanken "vars fan kom de ifrån??"

 

 

 

 


kram till er alla

/lillrokki



Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Skapa flashcards