Alla inlägg under april 2007

Av Ida - 11 april 2007 23:33

ja bry mej int na världsligt. bere om de som gå å äta. de ha vört bra lite skoter detta lov. inget alls faktiskt! igår vare hockey...utan öl! men dä gick ju ändå. inte för mej dock. ja somna. ikväll äre sällskapsspelkväll. geni. de ä alltså va spelet het. ja ä inget geni,ja gå ju hårdrockslinjen. men som jag tidigare sagt; "jag bryr mej inte na särdelens om värla, ja bry mej bere i de som gå å äta..." de tyck ja va bra sagt. men va äre för fråger då? "vilka länder gränsar till nepal?" ja sa vitryssland å italien... ja fick fel. rock on/ Larsdottri. .p.s. ja ha snart vare värsta jävla mannen å sticka klart socken snart,de ni!

Av Ida - 9 april 2007 21:00

det är nån som saknar mej. halleluja! lov ä inge vidare skoj när allt kom omkring. men...det finns nån som saknar mej,så att de gör ont ;) rock on/ larsdottri

Av Ida - 4 april 2007 03:45

Ikväll ha varit en otroligt givande kväll. Jag har gift mej med Johan Swärd fast jag börjar tivla på om det verkligen nånsin var allvar. Tvivlen kan bero på att vi var otroligt berusade & firade att det snart är lov. Undrar om detta äktenskap kommer att hålla till efter lovet. Men jag fick en svart gummisnodd som ring iaf. Detta är att fira :D rock on party people / Larsdottri

Av Ida - 3 april 2007 17:58

Ja ha börja fundera på en sak. Ja tro int att Adam ä bög längre,faktiskt. Nee för han biktade sig då han va full. Å där framkom saker som kan, om man nu så vill, tolkas som halv-hetro. Just nu ä ja brydd men ska styra upp en undersökning. Aja ja hä ut han på bild så få ni se själv hur han se ut (bögen). Pyss å kraam å rock on/ Larsdottri

Av Ida - 2 april 2007 21:34

Ok, gott folk. Idag har varit, kort & gott, den sämsta dagen i hela mitt karriärsliv... eller jaa, den slutade halvbra med att jag la sång på "Paradise City" & "Out in the fields" på knappa 2 timmar och jag får tillägga att det blev rätt gött. Men vi behöver hur som helst inte gå in på några detaljer. Jag kanske är sur nu, har inte bestämt mej. Jag kanske hatar ljudtekniker åxå, har inte bestämt mig än (detta gäller inte Johan Swärd om han mot all förmodan skull klicka sej in här.) Men vi fick äcklig mat idag å hungrig ä ja. Men i ren ilska & protest ska jag ge faan i å äta. Jaa,jag är 20 år! Modo har i å för sej spelat jääävligt fint idag å ja ska på hockey på fredag. Kanske inte va en sån dålig dag idag trots allt. Rock on! /Larsdottri

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards