Alla inlägg under september 2009

Av Ida - 17 september 2009 21:15

i´m the king

what king?

-fucking!!!


sakna min goa adolph så himla mycke. <3


galningen dolph.  

/lillrokki

 

p.s kom håg att fylleri är ett frivilligt vanvett...


Av Ida - 17 september 2009 00:22





idag har jag å george å ninjan (alltså tobias boväng) flyttat till en helt förträfflig fyra på mariehem.

den ska nu, till skillnad från vårt tdigare boende, hållas så snygg så snygg, för på lördag väntas det fämmande.

vi kommer nämligen, och troligtvis under min ledning, att arrangera ett kalas som går under namnen;

"ninjaparty med rockinfluenser".

 

 

detta innebär helt sonika att vi kommer att ha en tillställning för våra nära, kära & för folk vi int alls känn.

förhoppningsvis bli de en trevlig tillställning med sång & musik. har vi tur, så blir de hångel. iallafall för tobbe. han e sugen på märta- stina, 72, som bo i trappuppgången breve. tyvärr ha ja int kunne bju na, eftersom hon int hade facebook. så de få nå bli torrlagt i sänghalmen på mariehemsvägen 39E. å om ja få tycka te, så e de lika bra.  


idag ha vi alltså kånka å böre nå hejdlöst. dessutom kan ja ha gjort en dum grej som ha me skolan å göra. men de gör inte så mycke, för mamma sa att ja fick!!


man borde kanske gå å testa sova i nya rummet. men de där me nya intryck e aldrig bra då man ska sova. sen ha socialen tage adolph ifrån mej :( nä nu ljög ja. men han e hemma i trygga händer hos min mor,elsa pälsa.


helt plötsligt ha de hänt en grymt underlig grej... senil ska få nån typ av bonus från sitt jobb på 14.000

hur e de möjligt, han som e nästntill oduglig i precis ALLA avseenden?!!

men men, han ska väl ha nå för att han inte ha utseendet te sin fördel.


nog skojat på andras bekostnad.

men de e ju svårt å se in i sej själv utan att bli självgod.

jag planerar nästan en stadskupp eftersom ja tidigare idag funderade på om

100.000 människorkan dö samtidigt. umeå ha ungefär 100.000 invånare..........


avslutningsvis på denna otroligt näringsberikade dagen skulle jag vilja framföra en sång:

"taxen den har 4 ben,

tuppen den har 2.

snoppen den har inga ben,

men den kan stå ändå"

 

ett jävligt bra blogginlägg måste ja förresten tillägga. det innehåller ju...precis ALLT.


goodnight music lovers

/lillrokki


p.s kom ihåg att för den late är det fest var enda dag.


Av Ida - 15 september 2009 16:16

jag kommer inte att läsa några fler läxor.

mer säger jag inte.


eller ja kan säga så mycket som att jag inte tänker läsa på universitetet.

det har jag inte tid med.

jag har en livsuppgift.

även konsten kräver sina offer...


/lillrokki

Av Ida - 15 september 2009 12:15

bra feminin men ball människa söker dugliga killar att bilda rockband med. du bör finnas i umeåregionen. du ska se efter din hygien och dricka öl. har du ett tilldragande yttre är ett plus. en ytterligare merit kan vara om du spelat i band tidigare, gärna guns n roses eller skidrow. platser kommer att tillsättas med omnejd.

signatur, "snygg men handikappad".

 

 

(om inte detta gå hem så få ja färga håret skitblont, träna mej as-smal, operera brösten och bli hemmafru i hollywood.    för ja e verkligen apfattig nu!!!)

/lillrokki

skidrow.   guns n roses.  

Av Ida - 12 september 2009 19:39

gokwell gott folk!

nu har jag pluggat antikens grekland så att jag helt seriöst mår illa. med det menar jag att det inte bara är ett uttryck jag slänger ur mej för ja e less, jag mår verkligen illa. sen skulle senil komma hit å hälsa på, men han va redan full, så ja få åka ner te stan bara för de.

att träffa han för väl ses som "möda för lönen"...å imorn "otack är världens lön"


adolph får inte bo hos oss i ume eftersom tobbe ä allergisk å dumgeorge hatar honom. så nu ska ja övertala senil att han ska flytta dit å ta hand om adolph, nära å bra så jag å adolph kan ses emellan tentorna :D


nu har ja inte tid å sitta här, för med volvon ta de minst en timme te stan.

men jesus va ja ha rockat med plugget inför tentan. ge dom mej ig så kan dom glömma att ja ska gå kvar.

puss <3

/lillrokki  

Av Ida - 9 september 2009 20:29

Jag har då minsann inte haft en tillstymmelse till fritid den närmaste veckan.

Ena dan har jag haft föreläsning i 4 timmar & sen direk hem för å plugga i 6 timmar.

De e inte min grej, men de e heller inte min grej å sitta å skämma ut mej inför en grupp människor som använder svåra ord & som vet exakt hur uppkomten av kamitalismen spred sig i Europa... heeehh!


Å vad kan jag? Jag vet att Gustav II Adolf dog i Lutzen den 6 november 1632 och att han då red en häst som hette Streiff som han köpt av en tysk adelsman för 1000 riksdaler.

Men det verkar vara oviktigt. Nu är de bara en massa krångliga saker som källkritik & ekonomi & antiken.


Jag gick iallafall ifrån seminariumet med ett godkänt. Jag nickade mest inmstämmande å sa "jaa, jaaa!" på ställen som kändes bra då dom andra talade. Har dessutom köpt ett par glasögon så jag skulle se smart ut. Det tycks ju ha funkat.


Men nu e ja ju helt slut. Så slut att jag glömde avboka mitt pass på gymmet så jag måste betala en onödig straffavgift på 50:-. När jag va liten kosta ju för faen en pizza 50:-. En pizza rakt i sjön bara för att ja gatt sitta å lyssna på folk som berättade hur kapitalismen spred sig i Europa, inklusive deras egna tankar runt det.


Adolph måste flytta från lägenheten. Tobbe tål inte honom. Alltså, han tyck ju om han men han e allergisk.

Så i helgen få ja dra te Jusnele å hoppas att pappa vill ta hand om honom.

Men de bästa e ju att ja få träffa BATTI : )

de e den tjocka svara på  bilden här nedan.


puss kram

/lillrokki

ida & batti.

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards