Alla inlägg under november 2010

Av Ida - 6 november 2010 15:29

fredakväll: soft, soft, soft. efter jobbet- en investering i form av en brörost.

go sallad till midda, sen filmen livvakterna. ett bra val. tyvärr ha ja börja bli lite skvätten på äldre dar. så jag låg i soffan under en filt å va smårädd. jag sprang form till sängen och la mej under täcket och när jag somnade klockan tidigt sov jag skönt :)

   













lörda: frukost klockan halv 8 och sen somna ja om. nu sitter jag me en kopp kaffe för å piggna te. ska ta en promenad. kvällens midda kom å bestå av hemgjorda hamburgare. sen få vi se om de e nå värdefullt på tv. annars få man roa sej själv.


alla mina trollspelsvänner är i junsele och lever rock n roll livet. utekväll på junseles enda uteställe- corner house. men jag ska komma i form, eftersom jag bittert konstaterat att de kan bli en hel del snöskottning här i vinter. så imorn ska jag på iksu. de ha kommit lite i andrahand den här veckan.


jag hädde ju av ett ledband i foten i höstas. allt är bra med foten så fort jag rör på mej. men minsann när jag sitter still, tex. jobbar eller se på tv eller bloggar, då de inte cirkulerar då gör de lite ont. men va gör de då man få sovmorron? :D


/lillrokki

Av Ida - 3 november 2010 07:45

men ja tyck om han så mycke ändå. han va å hälsa på mej här förra veckan. å då kan de se ut så här...:


   


Av Ida - 2 november 2010 15:32

jaha, som vanligt e de svårt  låta bli å dra kortet på min favoritaffär- kronans droghandel. men de va bara hudkräma å sånt som behövs nu i vintertider.


sen gick ja faktiskt å gjorde dagens viktigaste inköp, dom efterlängtade jeansen på jc. nee inte för att de va nå märkvärdigt me dom. men ja kommer i dom å de e ju en förutsättning.


ja hä ut en bild å så få ni en glimt av favorittröjan me.  


ja ska äta köttfärslimpa ikväll för er som e intresserad. ja bröt förresten mot en regel igår och drack 2,5 glas vin. ja som ha bleve renlevnadsmänniska. fast jag kan inte ge upp mina största fritidsintrerssen, ett glas rött å snus å jannuspizza å sånt... då fåre va.


tack för uppmärksamheten!

/lillrokki



Av Ida - 1 november 2010 13:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards