Alla inlägg under februari 2009

Av Ida - 4 februari 2009 20:57

sista-minuten-fest m.jävla mycket öl.

värd:mannen myten legenden- adam johansson

kategori: inflyttningsfest m. erotiskt tema

börjar: lörda´den 7 februari 2009 kl. 19:00

slutar: söndag 8 februari 2009 kl. 07:00

plats: valhallagatan 60, skara

meddelande från arrangören: se JÄVLAR I MEJ till att komma!


Av Ida - 4 februari 2009 20:44

riktigt arg är jag. skulle fått min nya telefon idag, men det visade sej att den var låst till annan operatör... :/ kul.


sen har jag slarvat bort en massa räkningar som nu gått till inkasso... :/ kul.


sen blev min ipod snodd på gymmet... ;/ jävligt kul.


vad e de mer för skit som hänt...? joo jag va på ikea för en vecka sen, när jag kom hem hade vi inte med oss allt vi köpt. jävligt ovärt :/


dessutom när jag skulle montera ihop en tavla som var en av de grejerna vi fick med oss hem, då gick glasen sönder på den.


solade idag för 40:-, det tog ingenting. blek som en fis. jag är jävla sur!! kul :/


jag har utslag i ansiktet som int vill ge sej, dom bara är där :/ fult!!


jag vill dricka sprit, men har inga vänner. :/



som ni ser så är det INTE KUL idag!


adjö, far åt helvete alla jävlar!!!!



Av Ida - 3 februari 2009 01:58

nu ska ja snart tatuera mej igen. nåt stort & äckligt så pappa bli sur. i´m gonna fight for my right to party.


/lillrokki

Av Ida - 2 februari 2009 19:06



bloggen kommer hädanefter

att bli mer naken,

konstnärlig

& kultiverad.


så håll i hatten!


/lillrokki

Av Ida - 2 februari 2009 17:13

Vilken olycka som helst-

bara inte genom den som hatar mig

vilket straff som helst-

bara inte genom mina fiender


Inget huvud är farligare än ormens

och inget vrede är värre än ida larsdotters...

Av Ida - 1 februari 2009 15:30

tack vare min vän maria ska jag i eftermidda dra mej ner till gymmet för att bygga en kropp. jag är inte som dom som tränar för å bli fit. jag tränar för å kunna leva det liv jag gör. go mat & rock n roll.


jag bloggar nu från min lägenhet. dagens middag kommer att bestå av  & sallad. gött!


jag kommer inom kort att annonsera ut en inbjudan till en fest som kommer att hållas under ledning av adam johansson. han har fått det tunga ansvaret på sina axlar. jag är lite mer av en ordningsvakt. troligen kommer denna att hållas en lördag för det är ju som brukligt.


ett smart drag är att fantisera om annat. jag känner nämligen en pinsam jävel som varken hatar eller är kär. varken ser svart eller rött. det måste vara jobbigt. jag heter ida larsdotter & har varken jobb eller framtid. men som jag tidigare sagt...- man kan nå komma ganska långt på att bara va´...


/lillrokki

Av Ida - 1 februari 2009 03:18

nu har jag skjutit på bloggandet med ursäkten att jag inte har nån dator. nu har jag det så nu är det skärpning. inte för att ja tror att min blogg med mina små ovärdeliga åskikter & tankar är på något vis oumbärlig för världen, eller att den gör jorden till en bättre plats. det gör den inte. men på nå vis vill jag väl skapa historia. för jag är varken elvis eller skattemyndligheterna- jag menar en dag ska ju även jag lämna detta jordeliv. men denna lördagkväll bloggar jag :)


/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards