Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

lite småbrydd.

Av Ida - 3 oktober 2009 21:29

galningen dolph.  

 

gokväll gott folk.

jag börja på bli lite orolig att jag inte har några bloggläsare. så jag tänkte, att ni som följer min blogg kan väl ge er till känna genom å släng in en kommentar. grett!! (som mica skulle ha sagt)


idag ha jag tränat step up å sen ha ja bara gossat med adolph som kom å hälsade på över dagen. vi bara låg å gossade å såg på efterlyst :P myyyys! va så otroligt tråkigt å skiljas från honom.


jag gör ingenting, vilket e ovanligt för å va en lördagkväll hos mej. men gött å ha helg. ja ha slete hårt på jobbet i veckan å ja hoppas verkligen att den kommande bli lika go. ja ha så goa kollegor.


sen ha ja slarva bort telefon min å. men ja ha iallafall en ond aning om vart den kan finnas. å ha ja rätt, så kommer ja garanterat å få tebaks den.


nu e ni updated, å ge er tillkänna nu kära läsare.


pussi puss!

/lillrokki


p.s "de finns bara två slags kvinnor här i världen. kvinnor som alltid pratar och kvinnor som aldrig tiger."

 
 
Ingen bild

mor din

3 oktober 2009 23:57

som din mamma så vet jag var din telefon är, alltså den blev kvar på Ön hos Linn och Fredde (din slarvmaja) Kul att du har bra kolleger, det är viktigt!!! Ha det bra och jag tar hand om Adolph:)

 
Ingen bild

Maria

5 oktober 2009 11:44

Jag läser! :)

 
Ingen bild

Anders Löf

6 oktober 2009 10:25

Ja men hej Ida. Hoppas du har det bra.Nu har jag gett mig tillkänna, Anders Löf den gammle elevassistenten i Junsele. hmm måste va 10 år sen? minst. Rocka på.....

 
Ingen bild

a

8 oktober 2009 16:49

det händer intemkt här :( tråkigt.. är ju kul att läsa om dina äventyr ju..

 
T to the o to the bbe(?)

T to the o to the bbe(?)

2 november 2009 23:59

Jag läser din blogg lite då och då.. jag har ju även fixat bilden på den eftersom jag är så sjukt awsome och snygg osv..

http://www.com.com

 
Ingen bild

Elin "the boss"

4 november 2009 22:35

Äntligen har jag läst din blogg och fått din fina inbjudan, hihi! Så sjukt söt hund måste jag bara säga XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards