Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

lillemor spydde efter bråk med invandrare.

Av Ida - 28 juli 2010 12:15

sammanfattning av en galen resa innehållande spyor, karuseller, konserter & carl einar häckner.


tisdag: dagen innan vi ska åka. jag får 39 graders feber & har 160 av 160 möjliga i blodsänka (tydligen skitfarligt)


onsdag: jag ligger hemma & sover hela dagen. resesällskapet mange & johan surnar till eftersom min sjukdom försenar resan en dag.


torsdag: klockan 17 kommer vi iväg med fullpackad audi. intrigerna tätnar i bilen & lillemor spyr redan utanför hudiksvall. vi anländer tidigt på fredagmorro. trötta & sura slå vi upp vårt nya hem dom kommande dagarna.


jag visar stolt upp tältet.

 


fredag: klockan 15 vaknar vi & kommer på att vi måste på systemet. jag inhandlar en 7a passoa & en kvarting lord calvert. halva passoan dricker jag & lillemor, visnyggar till oss och tar en taxi till ullevi. väl framme smyger jag & lille oss in i några buskar & smyg super whiskey & busröker cigaretter som inte innehåller mentol.


en söt & osminkad lille med passoa, busrökning & jag med pojkarna i taxin.

     


klockan 22:30 entrar kvinnan som präglar en stor del av våra liv scenen- p!nk. hon bjuder på en kanonshow & efteråt drar vi på berså, där vi möter upp min gamla rockbjörn- björn holmström som var min trummis på nordiska rocklinjen. han beställer in champange & friar. jag svarar njaa.

 


lördag: eftersom mitt resesällskap är pussys och vill sitta i tältet och sura, drar jag på egen hand in tillgöteborg för att utforska göteborg. björn möter upp mej & vi går runt i världens största trädgård & kikar på blommor. vi hittar ett träd där många kärlekspar ristat in sina namn. vi försökte bränna in våra med en tändare. de gick sådär. vi blev törstiga & drog på hard rock café. där hittar jag min nya kärlek i drinken pickled tink.


björn & jag på hard rock café, min nyfunna lover- pickled tink & kärleksdravvel- trädet.

     


söndag: det spöregnar som fan ute. men eftersom jag & lillemor var fast besluten att bli blöta på liseberg. bra val, eftersom de va ingen kö alls till karusellerna. väl på plats dyker min gamla vän david källberg, även han från nordiska rock, upp. vi åker allt och lillemor spyr i spin rock och jag skäms. våran vänskap stärktes betydligt efter vi gått i spökhuset. lillemor fick för en gångs skull köra...radiobil. men de va då sista gången. hon prejade nämligen en 15 årig kille så han ramla ur sin bil. fy fan va jag skämdes. ännu en kärlek kom in i mitt liv i & med varl einar häckner & hans magiska framträdande. kul kille.


här nedan ser ni radiobilsfärden (innan krocken), jag mår dåligt efter den galna radiobilsfärden, vi blir antastad av en grön kanin & jag å david som skyddar oss från regnet. till slut- carl einar <3

    

       


måndag: lille & jag gör stan. jag shoppas för fulla muggar & lille tittar på. framåt kvällen få vi för oss att vi ska på lotta på liseberg så vi drar dit. redan i entrékön håller vi på åka på dyngstryk. utan å gå in på några detaljer kan jag säga att det var jag, lille & 8 lisebergspersonal mot 12 invandrarkillar. lille blev så rädd så hon spydde utanför entrén för 3:e gången i ordningen. vi gick å tog en öl för å lugna nerverna.


lille äter våfflor på liseberg & jag har köpt nya glajjer.

   


tisdag: hemfärd. mange & jag bättrade på vår fiendeskap ytterligare och det kom även fram att han & johan har ett förhållande.


summering: 5 av 5 toasters!

/lillrokki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards