Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida - 4 augusti 2010 18:54

för å göra en lång historia kort så ha ja hätt av ett ledband i foten å de hände i samband med en cykel kontra bil kontra att de va jävligt blött ute- olycka.


snälla snälla elin eriksson med respektive skjutsade mej på akuten. underbara underbara annacarin nilsson kom & höll mej sällskap samt körde mej i en rullstol. röntgen. nu sitter jag i sängen som ett retard med foten inlindad i välrdens största paket med en ligamentskada. känner mej som pettson såg ut i boken "pettson får julbesök".


jag som skulle flytta till helgen, fick nycklarna till lägenheten idag. det här skulle icket ha hänt om jag bott i jönsel. för där finns de då inga bilar! jag e bitter. ännu en sak som gör mej så vansinnig är att jag inte fick nå smärtstillande tabletter, såna man bli go i huve av, utskrivna på den där akuten! fan va dom skär ner på sjukvården nuför tin. men betalt ska dom ha. de e ju inte gratis å sitta å vänta i 2,5 timme för å få ett bajsbrunt bandage runt foten.


men naturligtvis!


vad kunde man vänta sej av livets hårda skola? å int kan ja sjukskriva mej heller. de e ju inte som att mitt jobb e å jaga ungar på ett dagis eller va maratonlöpare. utan sitta i telefon dagarna i ända. jag som ha spelning på lördag. hur bli de med rock n rollen då? stå där å se ut som en pajas med kryckor? ja förresten, inga kryckor fick jag av snåldoktorn heller.


men jobba, jo minsann, de e väl de enda man dug till. inge toapapper ha ja hemma. ingen mat eftersom jag va tänkt å flytta. int kan jag köra bil för de gör satans ont i foten. inte ens att foten då kunde va av,bruten, så ja fick gips å rullstol??!


vart är världen på väg?


jag bara undrar. men de e väl snart förbjudet å prata åxå. å då ha ja ju int ens nå jobb. de e bara å gå rakt ner i ån. nu e jag sur!

ja kom å bli sån:

http://www.youtube.com/watch?v=4jCeRVPkYNw


/lillrokki

Av Ida - 3 augusti 2010 22:29

med varning för att detta som följer inte alls håller den standard mina textrer brukar göra...


första dan på jobbet efter semestern.

äntligen.

köpte födelsedagspresent till oliver 6 år.

cyklade hem.

blev swettig som fan för jag trampa som en blådåre.

bytte te gå-bort-kläder.

drog i ilfart med volvon bort te ersboda.

gratulerade oliver som hade fullt upp med att underhålla sina 4 vänner som levde om som dom vore 15 (ungar alltså).

fick spänningshuvvevärk.

blev hungrig.

lagade korv & makaroner till hela fotbollslaget.

spelade spel med nilsson (annacarin) & lindskog (lilltobbe)

hem till ensamheten när den är som bäst!

:)


puss & natt

/lillrokki

  saknar edin enormt mycket!

Av Ida - 1 augusti 2010 13:19

finnes: lagom tjock kvinna på 23 år med svart uppåtstående penntrollshår, hes röst & passion för hårdrock, kalas & roligheter med någorlunda vårdat yttre söker: trevlig karl, ej under 18 år med skötsam hygien, god kroppsodör, manlig, gärna vara händig & kunna laga en volvo 240 snabbt. du behöver ej vara alkohol, snus eller rökfri men bör ej heller ha problem med detta.


aggressiva & snåla män men en hemsk mor kan avstå från att höra av sej, jag vill inte hamna i klammeri med rättvisan. du bör vilja skaffa barn snarast (tidigast om 10 år). du ska ha förståelse för det hårda liv jag lever, acceptera detta & gärna hämta mej när jag är full. jag är snäll, ödmjuk & gör ganska mycket väsen av mej.


utseende har i stort sett ingen betydelse, men du ska vara över 175 cm, ej bodybuilder men ej heller pevlig. hårfär spelar ingen roll, men du bör ha hår... på huvudet. starka underarmar är ett krav, så även en halvbrun hy, iallafall inte blek. god klädsmak är ett krav så även ditt val av bil. du ska ha arbete, vilken sorts arbete spelar ingen roll, men frisörer går av naturliga skäl bort.


kontakta min assistent på nummer 0763135965 & berätta i vilket ärende du kontaktar henne. alternativt, släng in en kommentar på detta inlägg geno att klicka på "kommentera" längst upp till höger på inlägget.

motivera gärna varför du uppfyller krav & varför du passar in i vår idealbild av en man.

DETTA ÄR EN SERIÖS ANNONS!

tack för din tid

/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards