Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 3 juni 2011 15:30

ja vill bara visa upp min nya klänning.

å skön e han för magen få äntligen plats!

(adolph ska alltid va me å förstöra, så även på denna bild...)


/lillrokki med bihang

  


 

Av Ida - 3 juni 2011 12:17

tobbe kom cyklande till oss hurtig som han är. men efter några minuter inser jag att karln inte enbart är trött efter ansträngningen utan även smått berusad. jag undersöker vattenflaskan han sugit på sen han klev av cykeln. innehållet gick inte att ta miste på- varm starköl!


han va så rolig att ja gatt ringa linn å be henne komma förbi & njuta av den gratis underhållning han stod för. efter ett tag spelade vi alias, linn & jag mot marcus & lilltobbe. vi vann, inte helt överlägset, men de berodde på att marcus mot slutet jobbade upp en vinnarglöd helt på egen hand. lilltobbe va inte mycke å räkna med. man tack tobias för att du är en kul prick!



      /lillrokki med bihang

  

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards