Direktlänk till inlägg 7 augusti 2011

även små stjärnor lyser i mörkret.

Av Ida - 7 augusti 2011 13:30

nu undra ja över en annan sak.

och det är lite mer seriöst. faktiskt till å me djupt.

min fråga är, vad ska jag sträva efter nu i mitt liv?

allt är ju fulländat!

det finns ju inget mer jag kan önska mig.


de skulle ju va sovmorron varje dag då.

men i övrigt är jag nöjd.

ja fundera bara på hur livet efter detta kom te å bli.

om man ha de ultimat i sitt jordeliv, hur bli de då inte sen?

nu tänker jag ur ett rent andligt perspektiv.

helgalet.


då jag va liten tyckte jag att griståget va den lätt bästa karusellen.

alma har liksom dragit igång det häftigaste griståget nånsin.


 


jag hoppas att det här griståget aldrig nånsin stannar.

inte ens för en vätskepaus.


ALMA

även små stjärnor lyser i mörkret.


/lillrokki

 
 
Ingen bild

sandra

7 augusti 2011 14:46

Jag är en gnutta avis på dig... =P

 
Mikaela

Mikaela

7 augusti 2011 18:36

Älskar hur du citerar, så grymt! :) Och du verkar också va en grym mamma åt en grym liten dotter :) Blev mkt grymt där ;)

http://mikkanhellman.blogg.se

Ida

11 augusti 2011 00:15

meeeen, du gör mej så gla ibland :D :D ja läste om nemos paket till födelsedan, å efter de tvivlar jag inte på att du me e en GRYM mamma :)

 
Linda

Linda

10 augusti 2011 19:54

Guu så vackert! Stort grattis till lilltösen :)

http://lindaaerikson.blogg.se

Ida

11 augusti 2011 00:15

åå tack så mycke. vilken fin blogg du har.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards