Direktlänk till inlägg 6 september 2011

ursäktar mej inte för nånting.

Av Ida - 6 september 2011 18:30

till att börja me tänk ja inte be om ursäkt för att jag använde mej av ordet "bög" i ett inlägg igår. jag brukar alltid få uppmuntrande kommerntarer på bloggen men igår va de kväpptyst. jag fattar vinken! men jag konfererade med min revisor, hallick & rådgivare lillemor holmberg å hon avrädde mej från att dementera nånting. de skulle bara vera som jag är förvirrad & inte vet vart jag står. nog talat om detta!


älskade lilla hjärtegullet & jag har drivit runt på stan som två herrelösa hundar med barnvagn medan herr jonsson städade lägenheten.

vi hann med en kaffe på stan &   kolla på vinterjacka. ja ha spanat in en otroligt snygg & väldigt dyr. de bli på att dra in på nånting i hushållet. enklast bli de att dra in på nåt av marcus fritidsintressen som tex. snus eller datorumgänge (ström e dyrt).


mina intressen är däremot livsnödvändig. om ja bli göralös kan jag bli en livsfara. fast nu ha ja ju min superlyxiga & underbara barnvagn. så jag få nå än så länge hålla mej till den. funderar på köpa till mugghållare samt bromslysen. å sen till jul bli det en adventsstjärna som hänger & dinglar.


igårkväll va första promenaden med vantarna på. mys med lite kyla tyck vi!

de e svårt å blogga då de sitt en bajsbäbis i knät som bara vill att man ska pussa på na. men de gör man ju så gärna.


imorn ska ja ta med moster linn på stan för å se om jag kommer i nå kläder. ha gått ner 20 kg sen förlossningen så jag kanske kan slänga mammaleggingsen nu.


ikväll bli de bara myspys med den nya familjen. igår då ja va ute på kvällspromenaden såg jag genom fönstren (jag far inte å smyg på folks rutor, de va bara svårt att undvika å se. ja måst ju få ha öga öppen) att ALLA, precis ALLA kollar på idol. har hört ryktesvägen att detta fenomen rullar på tv även ikväll så ja tro vi slå te på de!


puss & kram

/lillrokki   

  


 
 
Ingen bild

Mickan

6 september 2011 19:21

Som ytterst nära bög (fast tjej) så anser jag inte att du ska ursäkta dig alls. Och därmed basta!

 
Ingen bild

Linn

6 september 2011 20:49

Önskemål om att få se en bild på Alma Lowa i sina nya byxor! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards