Direktlänk till inlägg 10 september 2011
först ge dom ut gratis eller till reducerat & rimligt pris, sen börja dom ta betalt. å bra mycke med. hela juli va vi utan internet. sen i slute på månan få vi en räkning på 949:-. å då e de inte bara att dom vill ha betalt för en tjänst dom inte kunnat leverera. nu vill dom ha belalt för en hemtelefonräkning. hur vi nu kunnat ringa dessa samtal dom påstår är för mej rätt obegripligt med tanke på att vi inte äger en hemtelefon.
sen e ju kundtjänsten under all kritik. bara kostnaden för samtalen vi ringt till dom för att dom ska åtgärda problemen har väl gått på några hundra. å ersättning har dom lovat oss, men istället får vi en rejäl överraskning i form av en räkning på 949:- i brevlådan.
så ha du inte gått ut grundskolan, varken kan skriva, läsa eller räkna, har noll känsla för service & pratar skånska- sök jobb som support på bredbandsbolaget!
puhh, nu må ja iallafall lite bättre å ja må inte dåligt över att gå ut med företagets namn efter all skit dom åsamkat mej & min familj! de va nämligen INTE roligt att sitta ensam hemma höggravid i högsommarn utan varken sällskap eller internet.
en offentlig utskällning va då de minsta...