Alla inlägg under mars 2012

Av Ida - 9 mars 2012 10:45

i förrgår:


för att stilla mina inre bördor & klena nerver tänkte jag att "jaa men yoga, de e ju nåt för mej!"

det kan jag säga att de va de inte.

jag har kommit till insikta att jag har dålig självinsikt samt även dålig balans.

efter 60 minuter i ett litet rum med tända ljus och 10 andra barfotamullar va ja rö i ansiktet å (seriöst) väldigt svettig.

jag kom aldrig att visa mej där igen.

jag va så sjukt svettig för de va fokus till max på att hålla koll på hundar å barnets position å solen inom mej.

å i vanlig ordning va ju alla andra superfräscha, solbrända å sexiga i sina rörelser

medan jag va en svettig dunderklump med nackspärr.

men slutet då vi skulle andas ut de dåliga inom oss å in med ny fräsch energi gilla ja.

uu så va ja flåsa.

"ut med skiten bara! som å föda barn!" tänkte jag.


jag hatar världen och världen hatar mej. å nackspärr på detta. dammit!


så här såg alla andra ut:






så här såg jag ut:



/lillrokki

Av Ida - 5 mars 2012 10:30

jag har blivit bjuden till mitt första bröllop! har varit på ett tidigare men de e inte mycket att orda om eftersom jag var en 3 år gammal brudnäbb som kröp in under brudens långa kjol då dom skulle ta bröllopsfoto och vägrade komma ut.


de lyckliga tu är bästa bästa david källberg & hans maria. fick ett extremt vackert brev på posten innan helgen. detta är det viktigaste bröllopet i mitt liv hittills. jag är en väldigt hjälpsam själ & har redan idéer till bröllopsklänning. men av respekt & hänsyn för bröllopsparet slänger jag in en bild i ett nytt inlägg ovanför detta. vill inte förpesta denna underbara händelse med klänningen IFALL dom inte skulle uppskatta skämtet. men de tro jag dom gör. iaf david :)


GRATTIS VÄNNER!






/lillrokki

Av Ida - 5 mars 2012 10:15

Rövare användes förr i tiden som beteckning på personer som illegalt angrep andra och tog deras ägodelar, företrädesvis när dessa var på resa. Beteckningen används i modern tid i generell betydelse för någon som på ett icke rättsrådigt sätt tillägnar sig andras ägodelar, till exempel används rövarbaroner som beteckning för samvetslösa "rika" som "lurar" enklare folk på deras pengar eller egendom.  




/lillrokki

Av Ida - 2 mars 2012 20:59


like a lighthouse needs a coast
like the father and the son need the holy ghost

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards