Direktlänk till inlägg 18 april 2012

jag har tränat min arm ur led. bra gjort!

Av Ida - 18 april 2012 11:37

igår då jag bloggade trodde jag att det inte kunde gå mer illa för mej. men NATURLIGTVIS kunde de de. tacken för att jag försökte träna lite bål & mage (i en planka med raka armar) var att vänsterarmen gick ur led. och jag känner på mej att bara för att detta va första gången så är det inte den sista. den här åldern som alla pratar om, den tycks börja ta ut sin rätt. och då anser jag att jag lever ettg skapligt sunt liv.


för er som bryr er om mitt välbefinnande kan jag berätta att armen hoppad ut på en sek & tillbaks lika snabbt. gjorde inte mindre ont för de, men jag mår bra idag. alma sover nu iallafall & jag håll på koka mej kopp kaffe nr II just nu.


lilltobbe, fredde, linn, mamma & jag ska springa blodomloppet den 29:e maj, en mil & tobbe vet ni, han skicka skryt sms till mej där han skriv att han ska träna å sen skyll han på vädret att han inte kan kuta. jag har ett fast mål, att jag ska öka med 1 km varje vecka fram till jag springer milen i stöpet, ingen vila. vårt lag heter "lilltobbes flickor plus fredde!"


den 24:e ska jag & bästa emma springa vårruset 5 km. så nu är det bara att ligga i å träna. för de VÄRSTA VÄRSTA jag vet, de e å behöva skämmas! 


tillägg: emma är en snygg mamma som jag (utan hennes vetskap) ska ta mej an & tukta hårt i sommar tills hon ser ut som bilden på mej här nedan. jag kom å va en sån som byter ut rosévinet mot bloody mary eftersom den innehåller grönsaker... bland annat.


jag:



lilltobbe:






/lillrokki

 
 
Ingen bild

sandra

18 april 2012 12:04

Ajaj :( Men du, nu fick du mig att bli lite mer peppad, vad gäller löpning. Jag har börjat lite smått ute, men ja bli så jävla arg när jag inte orkar så långt som jag vill...men nu ska jag skärpa mig. Ha du några bra tips? Såväl psykiska som fysiska??

Ida

18 april 2012 14:07

mina tips e å bråka järnet med nån dumfan innan, å sen ha "I hope you die" - Bloodhound gang i lurarna. Jämarns va man kuta långt å fort!!

 
Ingen bild

sandra

18 april 2012 14:32

Låter som en vettig lösning! Arg-spring är sjukt effektivt!

 
Mikaela

Mikaela

22 april 2012 18:35

Men självfallet ska vi det Ida!

http://mikkanhellman.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

15 maj 2012 20:45

Larsdotter! Nu börjar ja sakna dina inlägg! They make my day.! Ba så du vet!
/ fd kollega

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards