Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

läbge sen sist men här kommer ett sånt där riktigt pangpå inlägg.

Av Ida - 8 oktober 2012 20:21

För ett år sen då folk tränade "för att dom tycker de e såå roligt" då tänkte jag *host*-bullshit! Jag tränade själv men de va ju för att gå ner dom 22 rackarns gravidkilona lyckan att klämma fram en bäbis kostade.

Inte för att jag njöt genom förlossningen. Ni som inte fött och frågar "gör det ont...?" Ja va fan troru de känns å klämma ut en människa?

Men de måste göras. De e ju inte som ett fylle one night stånd där man kan dra sej ur när man börjar nyktra till. Det kan ju va en rockstjärna man trycker fram genom vaginan, så där å då gå de ju inte å ångra sej.

Man vill ju liksom inte va den som missunnade världen den nya Jimi Hendrix bara för att de gör ont... (i 14,5 timme!)
Hade det varit en vänsterpartist däremot hade jag nog knipt igen.

Kilona skulle iaf bort och här stod jag nu ikväll på ett bodypump pass å känner mej inte bara som att jag uppnådde gravidkilo målet, utan jag känner mej frisk. På snäppet till hälsosam. Och vet ni, jag njuter. Jag tycker de e ROLIGT!

Nog för att jag är långt ifrån hjärtkirurg eller värsta matematikern, men min kropp är iaf i prima skick. Jag kan lyfta berg och vem vet... (dom dagar Alma inte skriker, drar ut hela köksskåpet, inte hatar att åka tåg och barnvagn å då hon sover kan jag känna följande: ) en dag kommer jag att fö ett till barn, å ett till, å ett till å varje gång kommer både kroppen och psykej starkare.

För man klarar vad man vill om man vill. Å kan man inte, då är det inte meningen. Å jag tror dessutom att jag är en rätt så bra mamma :) (en soon to be musklig sådan)

 
 
Ingen bild

David

8 oktober 2012 22:01

Hihi du e nästan naken! Jag var ute i Sunsvall i helgen, där va tjejerna också nästan nakna? E de något nytt bland tjejer i norr?

Ida

10 oktober 2012 19:26

ne men usch va dom, varför dää?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards