Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

hur man har kul i en halv minut.

Av Ida - 17 maj 2010 13:40

allting är ju faktiskt inte roligt. men det finns vissa trix man kan ta till för att roa sig en halv minut. skrattar man så lever man längre, sägs det.


vill man leva en halvminut längre, lyssna då till denna otroligt festliga & sanna story:


- det va en kärring, och det här e helt sant. hon skulle till kanada på sin dotters bröllop. hon va inte rasist, men hon var rädd för negrer. hon checkade in på hotellet och åkte upp till sitt rum för att lämna väskorna.


när hon sen skulle ner, tog hon hissen. efter halva vägen ner, kliver det in en stor neger i hissen. han säger: "down?!" kärringen lägegr sig genast på hissgolvet. negern skrattar som fan, och kliver ur hissen. inte mer med det.


när kärringen ska checka ut och betala sitt rum, säger receptionisten att det redan är betalt. nee tyckte kärringen, det är det inte. då ger dom henne en lapp där det står: "you made my day /eddie murphy"


varför man kan ha svårt att va gla en halv minut:


jag har varit magsjuk, snorig, hostig, febrig, har pga. detta inte kunnat varken jobba eller söka skola. folk ringer och tjatar på att jag ska göra saker, hämta saker etc. jag får inte umgås med lillesnor efterson även hon är skitsjuk, jag har snart inget hem, jag svettas, det fattas ett vinglas i skåpet, jag kan inte repa med mitt band, sebastian är dum, tony har slutat (vilket är en personlig förlust för mej!!), mamma är ledsen, jag är ledsen, jag kan inte träna, jag kan inte sova, jag har 150:-, cykelsadeln e sne, telefon ja nyss köpt e värdelös, jag kan inte jobba, vattenkokarn e de glapp i och hade de inte varit de så bli de ändå bara halvvarmt i den, jag ha utslag i fejjan, jag är hungrig och som om detta inte vore nog så kan inte ens ha vett att skratta åt eländet.


det enda man har att leva för, är den här bloggen, som säkert inte en enda jävel läs!


goodbye äppelpaj!

/lillrokki  



skänk en slant till orangutangerna!


http://www.wwf.se/insamlingsportal/show.php?id=1243792

 
 
Ingen bild

a

17 maj 2010 14:38

jag läser!! :) kul nu när du uppdaterar så ofta! hoppas du blir frisk snart och att allt löser sig!

 
sarah

sarah

17 maj 2010 16:25

vännen då.. hur har det kommit sig att du har blitt sådär sjuk? Tänker massa på dig! vi skiter i allt o drar utomlands o jobbar ist ;)! pusss på dig min gossis

http://saraha.blogg.se

 
Johanna

Johanna

17 maj 2010 21:54

Jaa, jag älskar den bilden !! :)

http://johannaaslund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

snygg-mickan

18 maj 2010 18:52

Men igår fick du iallafall göra en god insats! :) tack att du kom och lugnade mig i paniken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards