Alla inlägg under oktober 2010

Av Ida - 1 oktober 2010 16:43

jihaaaaaa!

det är fredag & jag har massa saker å va glad över. här levereras tre utav dom:

- vi fick sluta tidigt på jobbet idag

- jag ska till nilsson å käka tacos å spela spel ikväll (kan bli en å annan öl å)

- imorn bli de stepp me mica

- midda hos elin imorn

- ja ha nyfärgat hår som lukta... nytt

- ja ha så roligt då ja sitt här å snusa å blogga.


trots detta är jag inte riktigt nöjd. nä, snarare lite missnöjd! kan tyvärr inte berätta varför men det har med en annan människa å göra. förvånad?


går fick jag måla min mansgrannes naglar svart. de vart fabulous! en annan grej som hänt i veckan e att ja ha upptäckt de här "svenska new york- fruar". tidigare vart jag matt av "kungarna i tylösand" men nu....


vad mer... jo ja va på apoteket å köpte tandborstar idag. om man få oväntat besök så att säga.


ikväll ska ja va ball å hårdrock

så nyktra till där hemma i stugorna.

för de tänk int ja göra.


puss kram!

/lillrokki


  

 


sen få vi inte glömma bort att livet redan har börjat & består av den väg vi redan vandrar. å har man gått från att överleva till livslevande, då har man halva inne. jag älskar min fina vän annacarin nilsson.

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards