Direktlänk till inlägg 19 november 2010

döda!

Av Ida - 19 november 2010 16:30

det finns inte bara en jag vill döda, utan idag gäller et alla i min närhet. de e verkligen skitsvårt å sluta snusa, dessutom då det är mot min egen vilja.


jag har köpt mej en vetekudde idag. då blev ja bara ännu mer förbannad. att man ska måste lägga ut pengar på grund av smärtan.


ni som tyck de e pinsamt med onepiece är människor som är lata alternativt inte har nåt jobb, vilket brukar bero på att man är lat, är avundsjuk på mej som har råd att köpa mej en eftersom jag jobbar hårt & därmed har en fritid då jag vill luffsa runt & mysa. utan jobb har man ingen fritid, utan då har man fritid jämt.


tack & hej

/lillrokki

 
 
Veronica

Veronica

19 november 2010 21:40

Haha vad roligt att du gör det :) Blir jag glad av ! Ja följer även dig, Kraam

http://veronicalina.blogg.se

Ida

24 november 2010 20:20

Jaa, jag tycker din blogg e supergullig och underhallande.

 
Mikaela

Mikaela

20 november 2010 11:25

Attityds problem? Roligt att det var en önskelista du skrivit, inte att du kunde köpa en onepice själv. Underbart att snåla på andra kanske? Och jag ska då säga att Jesper då inte är lat! Han har fått jobb på ett snickeri på heltid! Att man ens skriver nått som du gjorde i detta inlägg, visa lite respekt!

http://mikkanhellman.blogg.se

Ida

24 november 2010 20:19

ja men då finns det väl ingen anledning att ta åt sej? dessutom. inte för att jag måste förklara nånting för dej, så var det inte jesper jag syftade på. det fanns fler som hade kommenterat.

 
Mikaela

Mikaela

24 november 2010 20:41

ni som tyck de e pinsamt med onepiece är människor som är lata alternativt inte har nåt jobb, vilket brukar bero på att man är lat, är avundsjuk på mej som har råd att köpa mej en eftersom jag jobbar hårt & därmed har en fritid då jag vill luffsa runt & mysa. utan jobb har man ingen fritid, utan då har man fritid jämt.

Detta skrev du och du menar seriöst att man inte ska ta åt sig om du skriver nått sånt sjukt i din blogg? DU kanske ska tänka på vad du skriver ist, iallfall hur du formelerar det & TILL VEM! Det var Jesper & en till som kommenterat ditt förra inlägg, så hmmm, tro vilka du kunde ha menat då. Jag bad dig inte förklara heller, därimot att du ska visa respekt till arbetslösa som faktiskt söker jobb vare sig du tror det eller inte! Man säger inte att ALLA är lat bara för att dom inte har ett jobb fast dom söker jobb på heltid! Tänk dig för, det är allt jag vill ha sagt.

http://mikkanhellman.blogg.se

Ida

25 november 2010 17:59

Jag skriver vad jag vill i min blogg. Du är pinsam som inte har bättre för dej än att gnälla över nåt du inte har med att göra. Get a life för faan.

 
Ingen bild

Mica

25 november 2010 15:05

Inte för att lägga mig i eller så, men jag tycker faktiskt att Ida har lyckats slå huvudet ganska rätt på spiken den här gången; jag kommenterade föregående inlägg och jag är både lat, arbetlös och avundsjuk på alla som har råd att köpa en one-piece! (därmed inte sagt att jag vill ha en själv, eller skulle köpa en om jag hade råd. men som bekant är ju också smaken som baken ;) och alla må ju få spendera sina egna slantar som dom själva önskar!)

I övrigt vet jag inte i hur hög grad det är tänkt att man bör ta allt som står i inlägget på allvar... folk som saknar både humor och självdistans kanske skulle göra bäst i att överge den här bloggen och söka sig någon annanstans istället?



Fred och kärlek!

Ida

25 november 2010 17:56

mica juna lundgren rockar fan i mej FETT!!! :D

 
Mikaela

Mikaela

25 november 2010 18:35

Ida, du är pinsam!

& Mica, humor har jag det lovar jag. Men ibland så går den nog inte ihop med andra tydligen. jag har ALLTID älskat Ida´s random inlägg, men detta gjorde mig bara förbannad och då ville jag ha det sagt.

http://mikkanhellman.blogg.se

Ida

26 november 2010 12:37

synd att du missuppfattar. detta var inte illa menat och faktiskt inte riktat till jesper heller för den delen. varför jag är pinsam, det har jag ingen aning om, men jag bryr mej föga. vad exakt som gjort dej upprörd borde du preccisera tydligare, annars är det svårt att göra rätt.

 
Mikaela

Mikaela

26 november 2010 18:16

Jag kan nog ha missförstått detta inlägg & tog det lite hårt då du skrev att arbetslösa är lata, vet att du kör med bra random inlägg & ja tog nog det lite hårt.

http://mikkanhellman.blogg.se

Ida

28 november 2010 20:19

nu tyck ja vi gör så här, att vi lämnar det här bakom oss, å föröker ta varann och varandras bloggar med lite humor och en nypa salt. det hela handlade om att jag skulle skoja till det med min kompis som slutat skolan och är arbetslös och det blev lite fel där. men nu glömmer vi det här, iallafall jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 2 juni 2015 21:24

  idag fick jag fan för att jag försökte va duktig. det hela handlade om fönsterputsning. fast jag vill nästan skylla ifrån mej. det är inte mitt fel att huse jag bo i, ha så omoderna fönster. för det första är det dubbelfönster. för de a...

Av Ida - 21 april 2015 08:50


  Gud har varit barmhärtig och hört bön.När jag mest behövde solen lät han den idag titta ner på oss.För att prisa herren gick jag upp tidigt och tog en kort men intensiv joggingtur i hans vackra skapelse- förortsbetongen Haga!Den här dan kan säker...

Av Ida - 12 april 2015 20:13

  god söndagkväll!   Som vanligt har min älskade lilla dotter missbrukat mina känslor me sin söthet idag...igen.Först fick hon feber och behövde glass och sova i min säng mitt på dan.Sen blev hon frisk och kunde inte överleva utan en T-shirt me...

Av Ida - 11 april 2015 20:45

hur länge sen som helst sen vi fick ägna en lördag i skogen me solen som sällskap. pinnbröd & korv och det kändes som jag minns hur de va å leva igen. sedan fick almalowa panta burkar och köpa vad ho ville för pengarna. det blev 210:- och ho...

Av Ida - 10 april 2015 19:14

VAR HÄLSAD!   jag kan vara den männskan som vid spontan aktivitet presterar bland de bättre resultaten i övre norrland. jag är sjukt nöjd för jag har spontan- snört ihop en mer än godkänd pärsallad (potatissallad ifall björn eller david käll...

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards