Alla inlägg under april 2011

Av Ida - 5 april 2011 08:22

ska snart på vårdcentralen. men först ett blogginlägg.


ja ha hittat en ny stjärna i mitt liv. egentligen två. dom heter simon & bubben.

 

ja ha även ett filmtips: madicken på junibacken.

de e så roligt då farbror nilsson rigga en rävsax å sen då han e full gena han på hemvägen å ramla i den själv.


/lillrokki

  

Av Ida - 4 april 2011 17:54

å herregud, herreeeeguuud! mica (som gilla fika) e ju min bästa tjejkompis skulle ja ganska mycke utan tvekan säga. hon e för tillfället (idag) vikarie för 7orna på junsele skola i geografi. förra veckan va de i tyska & franska trots att hon int kan nå utav de. nu ha de kommit till min kännedom att denna arbetslösa människa ska träffa statsministern. dom ska ha ett möte angående hennes framtid som ja förstått de. å de e HELT SANT alltså!!!! å mica som inte ens e moderat. hon kom ju å ställa till me världens scen å skämma ut sej.


som tur e ha hon ju mej, jag gav henne ett hett tips: KAVAJ!

funkar alltid. sen kan man ju alltid ta sej en hutt innan så man bli lite skänt avslappnad. hon verkar med på båda förslagen. ska smörja upp henne ytterligare så hon kanske kan framföra en å annan av mina idéer på hur detta samhälle borde drivas.


jag skulle inte kunna va statsminister för ja e på tok för ful i mun, men ja skulle kunna va hjärnan bakom honom. ja ha ju trots allt, för att citera alla mina lärare genom småskoletiden, "en livlig fantasi"


de va en penisonärgubbe som blev tillfrågad om han va rädd för könssjukdomar, å då svara han: "de e bara å tuta å köra å hålla fingrarna i kors!" han visste va han tala om.


sen undra ja ständigt varför fredrik reinfeldt oftast kör me rö slips. de kan man ju bara inte!


/lillrokki


   

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards