Alla inlägg under september 2012

Av Ida - 11 september 2012 15:09

Fick en avi att jag hade paket att hämta ut. Gud så spännande! De va ett paket från Almas gudmor Mica- hon som gilla fika.

Alma fick en ny storlek Converse, å mamma jag fick ett par superfina örhängen. Få använda ett åt gången då jag har lillfis töjningen i andra.

Har köpt Bisolvon till Alma på apoteket idag, hoppas de hjälper mot hostan. Ingen av oss har sovit skönt på 2 veckor :/

Av Ida - 10 september 2012 19:22

 

tänkte spela in en film till almas mormor, mest säga hej hej.

men filmen tog en helt annan vändning än vad jag tänk.

alma hade nämligen annat än "hej hej mormor" i sikte.

CHARM!!

 


 
 

Av Ida - 8 september 2012 15:42

Nu ska min älskade vän flytta till London. Som jag trodde att de bara va bullshit första gången hon pratade om det.

Min fina Mickan! Hyllar henne genom att visa upp det läckraste på henne- frisyren. Älskar dej & önskar dej lycka till!


Av Ida - 7 september 2012 11:22

Bakade mej en pizza inför fredagskvälls myset. Å narurligtvis tar jag en provsmak ;)

Sista dagen på inskolningen idag. Alla verkligen har berömt upp henne att de gått så bra å att hon alltid är glad. Världens finaste jänta!!!

Av Ida - 6 september 2012 20:27

eftersom jag är född på våffeldan ligg de som för mej å käka våfflor ibland. och nu var de på tiden att introducera våfflan för min lilla dotter. å hur firar man inte detta, om inte med en god vän. thomas va schysst nog att ställa upp.

 

dock blev de ett kort besök då dom ringde från hans jobb å sa att de hade börjat brinna där. jag släppte iväg han. jag vet ju hur det känns att va oumbärlig. skulle jag gå ut genom dörrn skulle inte mycke bli gjort hemma.

 


 

kände mej extremt lyckad med maten då jag lagat den med smärta.

kapten våffla till er tjänst!

 




 

här kommer första bilden på en självgående unge:

 

 

iallafall har armen inte bleve bättre. tänkte att spinning skulle funka för trampa med bena påverkar inte armen. men vinkeln på armen blev helt fel.

BLÄ!

 

 

Av Ida - 6 september 2012 15:55

Idag dansade Alma och jag och då rusade hon 10 steg helt själv. Jag är så STOLT!

Av Ida - 5 september 2012 15:29

Jaha!!! De här va ju sjukt onödigt. Passar sej dessutom inte när man ha ett barn på nyss fyllda 1 som inte går så mke själv men som är stor å väger som 1,5. ÖNÖDIGT GUD! (för de e ju hans vilja som sker trots allt!)

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards