Alla inlägg under juli 2012

Av Ida - 26 juli 2012 23:26

Är i Gnarp. På Statoil. På väg till Åbo. Eller Åland. Vi vet inte. Men båt ska vi åka :)

Av Ida - 25 juli 2012 19:46

               


/lillrokki

Av Ida - 24 juli 2012 14:20

                     

Av Ida - 23 juli 2012 23:20

Stöd imorse å beundrade min mors disktrasa och inse att jag har stora problem med mej själv då jag förälskar mej i döda ting. Till mitt försvar påstår jag att detta beror på min svåra uppväxt & min rädsla gör folk iallmänhet & karlar i synnerhet.

Har begett mej till Umeå ikväll.Underbart att ligga i sin egen goa säng på Rock n roll gatan.

/lillrokki

Av Ida - 22 juli 2012 19:51

Av Ida - 21 juli 2012 19:02

Försöker få varva ner framför lite tv medan jäntan roar sej på golvet med sina presenter.

/lillrokki

Av Ida - 21 juli 2012 13:54

Idag fyller älskling 1 år och hon har fått så sjukt söta skor av gudmor Mica. Ett par rosa Converse, sina första.

Edin kom även för att visa upp sin första docka han fick då han va lill liten. En kinesdocka.

Jag är nöjd över ormen Robert jag tillverkat på egen hand.

/lillrokki

Av Ida - 20 juli 2012 13:19

Min lycka idag kom väldigt överraskande. Jag satt i soffan och ser en liten kattunge komma utkrypandes från under soffan. Jag visste inte ens att vi hade katt :)

/lillrokki

Presentation

stordotter.

 

lilldotter.

 

 

i hennes blick står det skrivet- det finns en mening med livet!
  

einstein larsdotter.

 

hjärta!

 

söstra mi!

 

sommartjej.

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Arkiv

träning.

 

turkiet 2013.

 

junsele forever!!

 

kåbåjsare.

   

vackraste.

 

färsking.

 


Ovido - Quiz & Flashcards